شنبه, ۳۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۱ / Sat, 21 May(5) 2022 /
           
فرصت امروز

تولید محتوا به قدری در جهان امروز اهمیت دارد که از آن به عنوان مهمترین روش بازاریابی و فروش نام برده می شود. در این زمینه اگرچه مدیران نسبت به اهمیت این موضوع آکاه هستند و حتی تلاش های خوبی برای فعالیت حرفه ای صورت می گیرد، با این حال بسیاری از برندها نتایج مناسبی را از اقدامات خود به دست نمی آورند. نکته عجیب تر این است که برخی از برندهایی که بودجه و تیم تولید محتوای کوچکی دارند نتایج به مراتب بهتری در مقایسه با برندهایی که به دست می آورند که بودجه قابل توجهی را صرف این موضوع می کنند. درواقع نتایج آخرین تحقیقات حاکی از آن است که رعایت برخی از نکات باعث خواهد شد تا تاثیر اقدام شما حتی بیش از 710 درصد حالت عادی باشد. درواقع این موضوع، نکته فراموش شده برندهای حال حاضر محسوب می شود که در ادامه پنج مورد منتخب آنها را بررسی خواهیم کرد. 

چگونه نتایج بالاتری از تولید محتوای خود به دست آوریم؟

1-نیاز خود را مشخص نمایید 

بسیاری از برندها در زمینه تولید محتوا بسیار عجولانه رفتار می کنند و یک برند را به عنوان الگو قرار می دهند. این امر در حالی است که شما تنها زمانی می توانید از اقدامات خود بالاترین حد نتایج را به دست آورید که نیازهای خود را شناسایی کرده باشید. در این زمینه شما باید جلسه ای را با افراد تیم خود برگزار نمایید. درواقع شما براساس نیازهای خود می توانید بهترین استراتژی ها را انتخاب کنید. بهتر است که در این زمینه، به صورت مشورتی اقدام کرده و نظر افراد تیم را هم جویا شوید. این امر باعث خواهد شد تا خروجی بهتری را هم داشته باشید. با این اقدام شما نسبت به اقداماتی نظیر استخدام تیم تولید محتوا و مدیریت برای آن نیز تصمیم گیری بهتری را خواهید داشت. درواقع یکی از اشتباهات رایج این است که برندهای محلی، اقدامات برندهای جهانی را تقلید می کنند که طبیعی است نتایجی برخلاف انتظار خود را به دست آورند. 

مطلب مرتبط: ترندهای تولید محتوا در سال 2022

2-به برون سپاری فکر کنید 

اگرچه انجام تمامی اقدامات توسط تیم شرکت امری جذاب تلقی می شود، با این حال واقعیت این است که شما نمی توانید از افراد تیم خود بخواهید تا در حوزه غیرتخصصی خود فعالیت نمایند. درواقع ابدا نباید تولید محتوا را اقدامی ساده تصور نمایید. با این حال می توانید دوره های آموزشی را تهیه کرده و تیم خود را توانا نمایید. در این زمینه شما باید تصمیم بگیرید که چه بخش هایی را بهتر است به صورت برون سپاری انجام دهید. این موضوع باعث خواهد شد تا فشار از تیم شرکت خارج شده و از کیفیت کار، اطمینان داشته باشید. در بسیاری از شرایط، برون سپاری نسبت به استخدام افراد جدید، مقرون به صرفه تر است. با این حال ممکن است در آینده با گسترش کسب و کار شما، نیاز به تولید محتوای زیادی داشته باشید و استخدام یک تیم، توجیه اقتصادی را پیدا کند. درواقع معیار تصمیم گیری در هر بخش، شرایط شما خواهد بود. 

3-سبک خاص خود را داشته باشید 

انجام کار تکراری، منجر به نتایج جذابی نخواهد شد. درواقع بازار تشنه اقدامات جدید است و شما نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید. در این زمینه توصیه می شود که از همان ابتدا سبک مشخصی را ایجاد نمایید و براساس آن اقدام نمایید و این موضوع کمک خواهد کرد تا تمامی بخش ها، ارتباط لازم را پیدا کند. در این زمینه شما می توانید همواره تغییراتی را داشته باشید و نباید تصور کنید که در صورت بروز مشکل، همه چیز را از دست خواهید داد. 

4-اقدامات سایرین را مورد بررسی قرار دهید 

این امر که بدانید سایر برندها چه اقدامی را انجام می دهند باعث خواهد شد تا نسبت به نقاط ضعف و قدرت آنها آگاه شده و از این اطلاعات، برای بهبود عملکرد خود استفاده نمایید. مزیت دیگر این اقدام، عدم تکرار مواردی است که مورد توجه سایر برندها قرار گرفته است. در این زمینه فراموش نکنید که اگرچه برخی از موضوعات بسیار مهم هستند و باید هر برندی به آن توجه داشته باشد. برای بررسی اقدامات سایرین، انواع نرم افزارها وجود دارد که کار شما را به مراتب ساده تر خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: جدیدترین آمارها درباره تولید محتوا

5-تست قبل از اقدام داشته باشید

این امر بسیار رایج است که تصورات شما با واقعیت بازار تفاوت داشته باشد. به همین خاطر ضروری است تا به دنبال تست کردن باشید و نسبت به نتایج احتمالی، اطمینان حاصل نمایید. این اقدام در تمامی حوزه ها نیز انجام می شود. برای مثال بازی های رایانه ای قبل از عرصه، توسط چند پلیر حرفه ای مورد ارزیابی قرار می گیرند. برای این اقدام شما می توانید از نظرات تیم شرکت خود نیز استفاده کرده و اقدامات پرریسک را در صفحه غیررسمی امتحان نمایید. 

منبع : womenonbusiness
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9iUbvrM9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه