دوشنبه, ۳ آبان(۸) ۱۴۰۰ / Mon, 25 Oct(10) 2021 /
           
فرصت امروز

آیا شما به دنبال مدیریت حرفه ای اکانت برندتان در شبکه های اجتماعی هستید؟ کارآفرینان برای دستیابی به این هدف اول از همه باید یک تقویم حرفه ای در اختیار داشته باشند. شاید در نگاه نخست تقویم ابزاری کلیشه ای و حتی غیرکاربردی به نظر برسد، اما امروزه به لطف توسعه فناوری های در دسترس کسب و کارها با تقویم های حرفه ای امکان مدیریت بخش های گسترده ای از بازاریابی در شبکه های اجتماعی به طور خودکار فراهم شده است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان کمک شایانی خواهد کرد. همچنین فرآیند بازاریابی را نیز بیش از هر زمان دیگری ساده می کند. 

یکی از چالش های همیشگی تیم های بازاریابی بارگذاری به موقع محتوا در شبکه های اجتماعی یا هماهنگ سازی بخش های مخلتف آن است. این امر دردسرهای بسیار زیادی برای هر کسب و کار به همراه خواهد داشت. اگر به این موضع مسئله همگام سازی پست های مختلف در پلتفرم های گوناگون را هم اضافه کنیم، دیگر مشکلات کسب و کارها به طور تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد. راهکار اساسی برای تمام این مشکلات چیزی نیست به غیر از تقویم بازاریابی. 

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تقویم بازاریابی به شما امکان مدیریت زمان بندی و انتشار پست های تان در شبکه های اجتماعی را می دهد. به این ترتیب شما همیشه کارهای تان را در زمان مناسب و بدون تاخیرهای گسترده انجام خواهید داد. درست به همین خاطر در طول سال های اخیر استفاده از چنین ابزارهایی در میان کارآفرینان و تیم های بازاریابی به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است. 

اگر شما هم به دنبال راهکارهایی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان به طور کاربردی هستید، باید اول از همه یک ابزار حرفه ای در زمیه تقویم بازاریابی پیدا کنید. امروزه با توسعه ابزارهای در دسترس برندها عملا انتخاب یک ابزار خوب بدل به امری سخت و دشوار شده است. درست به همین خاطر ما در این مقاله قصد بررسی برخی از مهم ترین نکات در رابطه با انتخاب ابزارهای حرفه ای تقویم بازاریابی را داریم. در ادامه در قالب بررسی برخی از بهترین ابزارهای موجود در بازار به بررسی برخی از نکات اساسی در این راستا نیز خواهیم پرداخت. 

مطلب مرتبط: تقویم محتوا: 4 ابزار کاربردی + دانلود نمونه رایگان

بهترین ابزارهای تقویم بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ما در این بخش فهرست مناسبی از بهترین ابزارهای موجود در بازار گردآوری کرده ایم. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی فرآیند بازاریابی و حضور بهتر در شبکه های اجتماعی کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از ابزارهای حرفه ای را با سطح کاربری برندهای مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. این امر به شما برای انتخاب بهترین ابزار ممکن کمک خواهد کرد. 

پروموت ریپابلیک (Promote Rpublic)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اولین ابزاری که قصد بررسی در این مقاله را داریم، یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارهای موجود در بازار است. پروموت ریپابلیک به تیم های بازاریابی امکان صرفه جویی در زمان و انرژی شان را می دهد. هدف اصلی از ارائه این ابزار کمک به بازاریاب ها برای پیگیری خودکار کارهای تکراری در عرصه بازاریابی و تبلیغات است. به این ترتیب شما زمان بیشتری برای کار بر روی بخش های مهم تر کسب و کارتان خواهید داشت.

بدون تردید فرآیندهایی نظیر ارسال پیام یا بارگذاری به موقع محتوا برای هر تیم بازاریابی سخت و حتی کسل کننده خواهد بود. اگر در این میان یک ابزار حرفه ای چنین کاری را برای شما انجام دهد، بسیاری از مشکلات تان حل و فصل خواهد شد. 

نکته جالب درباره ابزار پروموت ریپابلیک هماهنگی بالای آن با ابزارهای گوگل است. به این ترتیب شما در قالب استفاده از آن امکان مشاهده آمارهای تکمیلی گوگل را نیز خواهید داشت. این امر شاید در نگاه نخست بسیار ساده به نظر برسد، اما در بلندمدت کیفیت محتوا و شیوه بازاریابی شما را به طور قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. 

هزینه استفاده از ابزار پروموت ریپابلیک بستگی به نوع نیازهای شما دارد. بر این اساس از پیشنهاد سالانه 108 دلار برای کاربری ساده و سالانه 468 دلار برای کاربری حرفه ای امکان انتخاب وجود دارد. بدون تردید شما برای شروع کارتان نیازی به یک بسته حرفه ای ندارید. با این حساب سطح کاربردی معمولی نیز برای شما کافی خواهد بود. بنابراین چندان دنبال صرف هزینه های گزاف در زمینه کار با ابزارهای تقویم بازاریابی نباشید و کارتان را بسیار ساده شروع کنید. 

سوشیال بی (Social Bee)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

سوشیال بی یکی دیگر از ابزارهای حرفه ای برای مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. این ابزار به معنای واقعی فراتر از تقویمی صرف برای شما عمل می کند. هدف اصلی از توسعه این ابزار رفع نیاز کسب و کارها نسبت به ابزارهای مختلف و گردآوری تمام خدمات در یک ابزار یکپارچه بود. با این حساب مشاهده امکانات مختلف ابزار سوشیال بی نباید برای شما غافلگیرکننده باشد. 

شما با استفاده از ابزار سوشیال بی امکان طراحی محتوا به طور حرفه ای و سپس تعیین زمانی برای بارگذاری آن را خواهید داشت. مزیت این امر امکان طراحی محتواهای مختلف و سپس بارگذاری شان در زمان دلخواه تان است. چنین امری به طور معمول مورد بی توجهی بازاریاب ها قرار می گیرد. درست به همین خاطر بازاریاب ها به طور مداوم با مشکلاتی در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دست و پنجه نرم می کنند. 

اگر بهترین محتوای بازاریابی دنیا هم در زمان نامناسبی بارگذاری شود، سطح تاثیرگذاری اش بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین دست کم برای اینکه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای دنبال شود، شما نیاز به یک ابزار حرفه ای مثل سوشیال بی دارید. 

مطلب مرتبط: ابزارهای اساسی برای بازاریابی در نیمه دوم سال 2020

اگر شما از آن دسته بازاریاب هایی هستید که میانه خوبی با پرداخت هزینه برای ابزارهای بازاریابی ندارید، سوشیال بی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما امکان استفاده محدود از امکانات این ابزار به طور رایگان را دارید. همچنین در صورت تمایل برای استفاده از خدمات گسترده آن فقط با پرداخت 19 دلار امکان خریدش را پیدا می کنید. این ابزار در مقایسه با دیگر ابزارهای حرفه ای و تقویم های موجود در بازار یکی از اقتصادی ترین پیشنهادها را به شما عرضه می کند. 

آگورا پالس (Agorapulse)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

یکی از معیارهای تشخیص ابزارهای حرفه ای از نمونه های آماتور توجه به میزان استفاده برندها و مدیران بازاریابی از هر کدام است. وقتی درباره آگورا پالس پای 31 هزار مدیر بازاریابی در میان باشد، بدون تردید باید نسبت به کیفیت آن مطمئن شد. به هر حال بازاریاب ها در سراسر دنیا بی دلیل به یک ابزار توجه نشان نمی دهند. 

ابزار آگورا پالس هیچ ادعای خاصی در زمینه کمک به تیم های بازاریابی ندارد. تنها هدف در این میان کمک به برنامه ریزی بهتر و همچنین بارگذاری سر موقع محتواست. بنابراین شما در کار با این ابزار یکسری امکانات ساده و کاربردی را در دسترس خواهید داشت. این امر به شما برای تاثیرگذاری هرچه بهتر بر روی مخاطب هدف کمک شایانی خواهد کرد. 

امروزه بسیاری از برندها برای برنامه ریزی درباره انتشار محتوای بازاریابی در شبکه های اجتماعی به طور مداوم درگیر تصمیم های غلط و همچنین گزینه هایی مثل همکاری پرهزینه با آژانس های بازاریابی هستند. شما با استفاده از آگورا پالس امکان بهره مندی از امکانات اساسی در این زمینه با هزینه ای بسیار اندک را خواهید داشت. 

قیمت استفاده از سرویس آگورا پالس بسته به سطح نیاز شما متفاوت است. این امر از بسته رایگان برای کاربری ساده تا هزینه سالانه 948 دلار برای بسته ویژه متغیر است. ویژگی اصلی بسته ویژه آگورا پالس امکان بهره مندی از پشتیبانی 24 ساعته است. بنابراین شما در عمل با پرداخت هزینه بسته ویژه از خدماتی مشابه آژانس های بازاریابی نیز بهره مند می شوید. 

کانتنت کال (Content Cal)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی امری مهم و دقیقا در ردیف زمان بندی آن است. بسیاری از برندها علی رغم رعایت زمان بندی های درست به دلیل کیفیت پایین محتوای شان امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست می دهند. این امر موضوع اصلی ابزار کانتنت کال و دلیل عرضه ای به بازار بوده است. 

شما در کانتنت کال در واقع در قالب یک شبکه اجتماعی امکان تعامل با دیگر بازاریاب ها و حتی مشاهده تجربه کار آنها را خواهید داشت. این امر شاید بسیار ساده به نظر برسد، اما به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهبود روند فعالیت تان کمک شایانی خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: استفاده از تحقیق و ارزیابی به‌ عنوان ابزار بازاریابی

بسیاری از برندها بدون استفاده از یک مثال عینی و بهره مندی از کمک های کاربردی امکان استفاده از ابزارهای تقویم بازاریابی را ندارند. این امر درباره شبکه های اجتماعی به دلیل ضرورت انتشار مداوم محتوا مصداق بارزتری دارد. در این میان ابزار کانتنت کال به شما برای الگوبرداری از برندهای دیگر کمک خواهد کرد. فضای این ابزار به معنای واقعی نوعی پلتفرم برای کمک همه بازاریاب ها به یکدیگر است. بنابراین شما با هر سطحی از مهارت امکان شروع به کار در این فضا و حتی کمک کردن به کاربران دیگر را خواهید داشت. 

نکته مهم درباره استفاده از ابزار کانتنت کال هزینه آن است. شما برای بهره مندی از امکانات پایه ای تقویم این سرویس امکان استفاده از دموی رایگان برای یک ماه را دارید، اما پس از پایان این دمو باید حتما برنامه ماهانه 37 دلاری اش را خریداری کنید، در غیر این صورت امکان استفاده از هیچ کدام از خدمات آن را نخواهید داشت. این امر شامل بخش پلتفرم بازاریاب ها و الگوبرداری از کارهای دیگر بازاریاب ها نیز می شود. با این حساب شما باید بودجه به نسبت مناسبی برای استفاده از سرویس های این بخش در اختیار داشته باشید، در غیر این صورت شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. 

پالی (Pally)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

پالی یکی از ابزارهای تقویم بازاریابی مخصوص اینستاگرام است. امروزه اغلب برندها برای بازاریابی قبل از همه به سراغ اینستاگرام می روند. دلیل این امر نیز تا حد زیادی واضح است. شما در فضای این ابزار امکان استفاده از خدمات گوناگون بازاریابی را دارید. اینستاگرام در طول سال های اخیر امکانات بسیار زیادی در اختیار بازاریاب ها قرار داده است. این امر شامل توسعه امکانات بارگذاری و ویرایش ویدئو و همچنین خرید درون برنامه ای است. با این حساب مشاهده یک تقویم حرفه ای برای اینستاگرام امر عجیبی نخواهد بود. 

مزیت اصلی ابزار پالی هماهنگی بالای آن با محیط کاربری اینستاگرام است. یکی از مشکلات اساسی هر تیم بازاریابی در زمینه کار با ابزارهای مربوط به اینستاگرام عدم هماهنگی شان با یکدیگر است. چنین امری در رابطه با طراحی پالی به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است. با این حساب شما مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. 

نکته جالب درباره استفاده از ابزار پالی هزینه بسیار پایین آن است. بر این اساس تیم های بازاریابی امکان شروع به استفاده از این ابزار در ازای 15 دلار در ماه را خواهند داشت. همچنین نسخه دموی آن نیز با امکانات محدودتر به طور دائمی برای علاقه مندان فعال خواهد بود. با این حساب شما باید عملکرد قابل ملاحظه ای در زمینه کار با این ابزار از خودتان نشان دهید. اگر تجربه قبلی در این راستا ندارید، شروع کار با سرویس رایگان پالی بهترین گزینه خواهد بود. این امر شما را نسبت به فضای کلی این ابزار آشنا کرده و امکان صرفه جویی در هزینه های تان را به همراه خواهد داشت. 

آیکونو اسکوئر (Iconosquere)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اغلب بازاریاب ها به دنبال ابزاری هستند که از تمام شبکه های اجتماعی پشتیبانی نماید. این امر اهمیت بسیار زیادی از نظر کیفیت بازاریابی و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه ها دارد. اینکه شما برای هر پلتفرم نیاز به یک ابزار جداگانه داشته باشید، برای هر تیم بازاریابی نوعی کابوس خواهد بود. درست به همین خاطر آیکونو اسکوئر به شما امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و مدیریت تمام شبکه های اجتماعی به طور یکجا را می دهد. این ابزار در مدت زمانی کوتاه به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کرده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال فرآیندی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هستید، باید استفاده از چنین ابزاری را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت شاید زمان کافی برای جلب نظر مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای از دست بدهید. 

مطلب مرتبط: بازاریابی در شبکه های اجتماعی

هزینه استفاده از ابزار آیکونو اسکوئر در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه اندکی بالاتر است. با این حال اگر شما از آن استفاده کنید در عمل تمام پلتفرم های اجتماعی را تحت پوشش خواهید داشت. هزینه استفاده از این سرویس ماهانه 59 دلار خواهد بود. با این حساب شما ابزار گرانی را پیش روی تان دارید. توصیه ما استفاده از چنین ابزاری فقط در صورت حرفه ای شدن در حوزه بازاریابی است، در غیر این صورت شما هزینه بسیار زیادی همراه با نتیجه اندک صورت داده اید. 

سندیبل (Sendible)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از ابزارهایی که تمام پلتفرم های اجتماعی را تحت پوشش قرار می دهد و از همه مهم تر اینکه بسیار فراتر از نوعی تقویم بازاریابی است، سندیبل نام دارد. این ابزار امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بدون دردسرهای اضافی را به همراه خواهد داشت. همچنین تیم های بازاریابی با استفاده از این ابزار به تمام سرویس های مهم نظیر گوگل بیزینس نیز متصل خواهند شد. با این حساب شما در عمل با ابزاری به شدت حرفه ای مواجه هستید. 

زمان بندی دقیق برای بارگذاری محتوا همیشه در تقویم های بازاریابی وجود دارد. با این حال سندیبل پا را فراتر از این حوزه گذاشته و حتی امکان ویرایش محتوا پیش از انتشار را نیز فراهم کرده است. نکته جالب اینکه تمام این خدمات با سطح قیمت مناسبی عرضه می شود. شما با پرداخت 29 دلار در ماه امکان استفاده از خدمات این ابزار را پیدا خواهید کرد. بنابراین مشکل چندانی پیش روی شما برای استفاده از چنین ابزاری نخواهد بود. 

ترلو (Trello)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ترلو ترکیبی از تقویم های سنتی بازاریابی و نمونه های به روز آن است. این ابزار به شما امکان پیگیری تمام نیازهای تان در زمینه زمان بندی محتوا را می دهد. بنابراین اگر مشکلی در این راستا دارید، باید اول از همه به سراغ ترلو بروید. امروزه ابزارهایی که امکانات بسیار متنوعی دارند، برای بسیاری از برندهای تازه کار چندان جذاب نیست. درست به همین خاطر استفاده از ابزاری ساده و کاربردی برای برندها در اولویت قرار دارد. ترلو دقیقا این کار را برای شما صورت می دهد. بنابراین اگر به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستید و نیازی به یک ابزار بیش از اندازه حرفه ای ندارید، باید ترلو را انتخاب کنید. 

ابزار ترلو با توجه به امکانات ساده ای که ارائه می دهد، سطح قیمت مناسبی نیز دارد. شما امکان استفاده از امکانات ساده ای ابزار فقط با پرداخت 10 دلار در ماه را خواهید داشت. این سطح قیمت برای تقویم های بازاریابی بسیار مناسب محسوب می شود. همچنین باید توجه داشت که ابزار ترلو از تمام شبکه های اجتماعی نیز پشتیبانی کرده و از نظر استفاده و هماهنگی با پلتفرم های مختلف هیچ مشکلی ندارد. 

مطلب مرتبط: انواع وثیقه بازاریابی

استوری شف (Story Chief)

بهترین تقویم های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

استوری شف ابزاری فراتر از کمک به بازاریاب ها برای مدیریت و انتشار زمان بندی شده محتوای بازاریابی شان در شبکه های اجتماعی است. بر این اساس شما امکان استفاده از این ابزار برای مدیریت وردپرس را نیز خواهید داشت. این امر به بازاریاب ها امکان ساماندهی وضعیت اکانت های شان در شبکه های اجتماعی و همچنین سایت و وبلاگ رسمی برندشان به طور یکپارچه را می دهد. بنابراین شما در استفاده از این ابزار هیچ محدودیتی نخواهید داشت. 

منبع : bloggingwizard
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sKeQao7m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه