جمعه, ۳ بهمن(۱۱) ۱۳۹۹ / Fri, 22 Jan(1) 2021 /
           
فرصت امروز
1 روز پیش
معیارهای تعامل و گفت وگوی تاثیرگذار با مشتریان
راهکارهایی برای تعامل بهتر با مخاطب هدف
تعامل با مخاطب هدف در عرصه بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد. استارت آپ ها برای توسعه و سهم خواهی از بازارها باید به دنبال ترغیب مخاطب هدف به سوی تعامل و گفت وگو باشند. امروزه اغلب برندها در فضای آنلاین به دنبال تعامل با مشتریان شان هستند. این امر با توجه به شیوع کرونا و افزایش تمایل مردم برای حضور در فضای آنلاین به طور...
1 روز پیش
از بازاریابی منفی چه می دانیم؟
بازاریابی منفی، الگویی متفاوت برای تعامل با مخاطب هدف
آیا تا به حال تجربه ناگواری در زندگی داشته اید؟ بدون تردید همه مردم چنین تجربه های ناگواری را داشته اند. زندگی پر از تجربه ها و نکات منفی است. گاهی اوقات افراد تمایل به ایجاد تغییر اساسی در زندگی شان دارند. این امر به دلیل شدت نکات منفی و همچنین تلاش برای دستیابی به وضعیتی بهتر روی می دهد. بازاریاب ها برای بهبود وضعیت...
2 روز پیش
بررسی تاثیر تکنولوژی بر عرصه بازاریابی B2B
بازاریابی B2B با کمک تکنولوژی های جدید
تکنولوژی نحوه تعامل میان برندها و مشتریان را به طور کامل تغییر داده است. امروزه دیگر بدون توجه به ترندهای عرصه تکنولوژی و دستاوردهای تازه در این حوزه امکان تعامل مناسب با مشتریان وجود ندارد. بسیاری از برندها برای جلب نظر مشتریان در عصر کنونی بر روی استفاده از تازه ترین تکنولوژی های ممکن سرمایه گذاری می کنند. حوزه بازار...
2 روز پیش
4 ویژگی فروشنده های موفق
تمامی تلاش های یک برند در نهایت برای فروش خواهد بود و به همین خاطر نقش افراد فعال در این زمینه بسیار مهم بوده و لازم است تا از ویژگی های خاصی برخوردار باشند. در این راستا فراموش نکنید که امروزه شیوه های فروش متنوع شده و این امر باعث می شود تا مهارت های فروشندگی، به مراتب ارزشمندتر باشد. برای مثال این امر که مشتری را به...
2 روز پیش
تعامل بهینه با مشتریان با شناخت رفتارهای جدیدشان
تغییرات رفتار مشتریان در سال 2021
اگر از مردم در مورد سال 2020 سوال کنید، پاسخ های متفاوتی دریافت خواهید کرد. وضعیت عرصه کسب و کار از زمان همه گیری کرونا به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده است. این امر در مورد رفتار مشتریان نیز مصداق دارد. بسیاری از مشتریان دیگر مانند دوران پیش از کرونا اقدام به تعامل با برندها نمی کنند. این امر نتیجه تغییرات گسترده در ش...
3 روز پیش
ترندهای خلاقانه بازاریابی
چگونه در سال جدید وضعیت بازاریابی مان را تغییر دهیم؟
سال 2020 همراه با ریسک ها و چالش های بسیار زیادی برای کسب و کارها بود. بسیاری از برندها در طول یک سال گذشته علاوه بر کاهش سرمایه گذاری شان بر روی حوزه کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای میزان هزینه بازاریابی شان را نیز کاهش داده اند. اغلب کارآفرینان و بازاریاب ها هنوز آمادگی مواجهه با دوران پساکرونا را ندارند. اگرچه موج د...
3 روز پیش
ورود فیفا به عرصه تولید پادکست
فدراسیون جهانی فوتبال یا به اختصار فیفا در هفته گذشته خبر بسیار مهمی را اعلام کرد. بر این اساس فیفا با همکاری گروه موسیقی یونیورسال اقدام به تولید پادکست «فیفا پلی آن» (FIFA PlayOn) خواهد کرد. این پادکست به منظور نزدیک ساختن عرصه فوتبال و موسیقی به هم طراحی شده است. بسیاری از ستاره های فوتبال و موسیقی در طو...
4 روز پیش
موفقیت در استفاده تجاری از شبکه های اجتماعی با 7 قانون طلایی
در حال حاضر شبکه های اجتماعی در صدر توجهات افراد قرار دارد. درواقع این امر بسیار محتمل است که در طول روز تلویزیون مشاهده نکنید یا از خانه بیرون نروید که با مواردی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی مواجه شوید، با این حال آمارها حاکی از آن است که افراد حداقل یک ساعت از شبانه روز خود را به شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند. این امر...
4 روز پیش
رونمایی منحصر به فرد فورد از خودروی جدیدش
شرکت فورد یکی از محبوب ترین برندهای بازار ایالات متحده و جهان محسوب می شود. خودروی برونکو این برند در سراسر دنیا طرفدارهای پر و پا قرصی دارد. اکنون این برند در تلاش برای رونمایی از سری جدید خودروهای برونکو از المان های خلاقانه و نوآورانه ای استفاده کرده است. مفهوم «بهترین تمام دوران ها» یکی از عبارت های رای...
4 روز پیش
استراتژی پپسی برای بازاریابی در مسابقه سوپربال
برند پپسی اخیرا از کمپین بازاریابی اش برای مسابقه سوپربال رونمایی کرده است. بسیاری از برندها برای بازاریابی در این مسابقه مهم با هم رقابت می کنند. پپسی نیز در این میان هر سال برنامه های جذابی برای مخاطب هدف دارد. امسال این برند به مناسبت دهمین سالگرد آغاز اسپانسری اش از مسابقه سوپربال برنامه ویژه ای را ترتیب داده است....
5 روز پیش
8 اشتباه فاجعه بار در زمینه تولید محتوا
تولید محتوا خصوصا در شرایط حال حاضر که ویروس کرونا منجر به استفاده چندین برابری از بستر اینترنت شده است، تنها راه بقای برندها خواهد بود. اگرچه همه مدیران نسبت به اهمیت این موضوع آگاه هستند، با این حال همچنان اکثر اقدامات، نتیجه لازم را به همراه ندارد. در این راستا آگاهی از بدترین اشتباهات می تواند راهنمای عمل بسیار خوب...
5 روز پیش
تغییرات بازاریابی دیجیتال در سال 2021
بازاریابی و تبلیغات برای تمام برندها اهمیت دارد. تغییرات اساسی در زمینه بازاریابی براساس رویدادهای متوالی و در بازه های زمانی طولانی روی می دهد. این امر در طول چند دهه اخیر به خوبی قابل مشاهده است. نکته عجیب در این میان تغییرات سریع عرصه بازاریابی با ظهور ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن است. کرونا بسیاری از معادلات در...
6 روز پیش
آیا بازاریابی محتوایی و B2B به پایان راه رسیده اند؟
راهکارهای تزریق روح تازه به بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی سرنوشت بسیاری از برندها را تغییر داده است. امروزه موفقیت در حوزه کسب و کار بستگی نزدیکی با توان برندها در زمینه تولید کمپین های بازاریابی جذاب دارد. این امر به نوبه خود موجب افزایش سطح انتظارات مشتریان از برندها شده است. اکنون دیگر کیفیت محصولات و قیمت مناسب ضامن موفقیت شرکت ها نیست. مخاطب مدرن علاقه...
6 روز پیش
راز تولید محتوای ویدئویی موفق از زبان 12 کارشناس مطرح
محتواهای ویدئویی در صدر علایق مخاطبین قرار دارد. تحت این شرایط سوال مهم این است که چگونه می توان در این زمینه کاملا موفق ظاهر شد. در این رابطه به بررسی توصیه های 12 نفر از بهترین کارشناس های حوزه تولید محتوا، خواهیم پرداخت. 1-نظم کاری داشته باشید (جردن کانراد) تولید محتوای ویدئویی می تواند به اقدامی کاملا زمان بر ت...
1 هفته پیش
بازاریابی محتوایی (Content marketing) چیست؟ همه آنچه باید بدانید!
شما چقدر از بازاریابی محتوایی می دانید؟ بازاریابی محتوایی همان بازاریابی محتوا نیست! بازاریابی محتوایی تولید محتوا هم نیست و البته که بازاریابی محتوایی تبلیغات هم نیست! پیچیده شد، نه؟ جواب دادن به سوال "بازاریابی محتوایی چیست" آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش های آن قطعا به کارتان نخواهد آمد. در ا...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه