یکشنبه, ۱۶ بهمن(۱۱) ۱۴۰۱ / Sun, 5 Feb(2) 2023 /
           
فرصت امروز
1 ساعت پیش
بررسی الگوها و مزایای شیوه ای متفاوت در مارکتینگ
بازاریابی غیرمستقیم (Indirect Marketing) چیست؟
بازاریابی غیرمستقیم (Indirect Marketing) چند وقتی هست حسابی روی بورس است و همه دنبال آشنایی بیشتر با آن هستند. از آنجایی که کارآفرینان علاقه بی پایانی به شاخ و برگ دادن به موضوعات مختلف دارند، بازاریابی غیرمستقیم هم این وسط با تعریف های عجیب و غریبی مواجه شده است. به طوری که حتی بازاریاب هایی با تجربه چند ساله در این ح...
22 ساعت پیش
ترندهای بازاریابی و فروش در 2023
اکنون که در اولین هفته های سال جدید به سر می بریم، بهترین زمان برای صحبت کردن از ترندهای اصلی در حوزه های مختلف است. با توجه به این امر که هدف اصلی هر کسب و کار، فروش محصول می باشد، صحبت کردن در رابطه با این موضوع، از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و در این رابطه قصد داریم تا موارد احتمالی را بررسی کنیم. نکته ای که باید به...
4 روز پیش
همه آن چیزی که باید درباره موج سواری خبری بدانید
این اصطلاح برای نخستین بار توسط دیوید میرمن در سال 2011 ابداع شد و استراتژی محسوب می شود که براساس آن شما از مهمترین اخبرا روز استفاده می کنید تا برند خود را تبلیغ نمایید. در این زمینه شما هر خبری را قبل از ترند شدن، مورد توجه قرار خواهید داد تا با استفاده از کشش آن، بتوانید توجهات را به سمت خود جلب نمایید. نکته ای که...
5 روز پیش
برنامه فروش چیست و چطور طراحی می شود؟
فروش یک محصول چقدر می تواند سخت باشد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان و حتی آدم های عادی دائما مطرح می کنند. معمولا هم طوری قیافه حق به جانب می گیرند که انگار فروش یک کار کاملا فرعی است. حالا اگر همین کارآفرینان برای یک روز هم که شده در بخش فروش مشغول به کار شوند، احتمالا دیگر یک کلمه هم درباره این حوزه سخنرانی نخو...
6 روز پیش
6 راز موفقیت کمپین های اینترنتی
امروزه موثرترین روش بازاریابی، ایجاد کمپین اینترنتی است. در این زمینه دو نکته را باید مورد توجه داشته باشید. نخست آنکه اینترنت تمامی محدودیت ها را از بین برده و بستری رایگان برای فعالیت محسوب می شود. نکته دیگر هم این است که بدون فعالیت هایی که در یک راستا باشند، عملا نتیجه ای را به دست نخواهید آورد. درواقع این هدف تنها...
1 هفته پیش
آشنایی با دقیق ترین استراتژی فروش دنیا
فروش راه حل محور (Solution Selling) چیست؟
 فردی را در نظر بگیرید که برای خرید بخاری وارد فروشگاهی می شود و انتظاراتش از یک محصول ایده آل را با فروشنده در میان می گذارد. بعد هم فروشنده با توجه به توضیحات مشتری بهترین محصول ممکن را به او پیشنهاد می دهد. اگر این سناریو برای تان عجیب یا غیرمنتظره نیست، شما آشنایی مقدماتی با استراتژی فروش راه حل محور (Solution...
2 هفته پیش
مروری بر مهمترین ترندهای بازاریابی دیجیتال در سال جدید
تغییرات دیجیتال مارکتینگ در سال 2023
مردم عادت دارند وقتی سال نو از راه می رسد، تغییرات گوناگونی در زندگی شان ایجاد کنند. فرقی ندارد این تغییر کنار گذاشتن یک عادت کوچک باشد یا تحولی بی نهایت بزرگ در نحوه زندگی؛ به هر حال تغییر و تحول همزمان با سال جدید احساس خوبی به آدم می دهد. البته این وسط دنیای کسب و کار هم سالانه دگرگونی های زیادی پیدا می کند. کافی اس...
2 هفته پیش
راهنمای گام به گام شروع فعالیت در توئیتر
بدون شک توئیتر در حال حاضر خبرسازترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می شود. علت اصلی آن نیز به خاطر شکسته شدن رکورد فروش است که در سال گذشته توسط ایلان ماسک با رقم باورنکردنی 44 میلیارد دلار انجام شد. در رابطه با عظمت این مبلغ تنها ذکر این نکته ضروری است که می توان با آن 20 باشگاه فوتبال برتر جهان را خریداری کرد. با این حال...
2 هفته پیش
دیجیتال مارکتینگ با بهترین استراتژی های دنیا
عرصه بازاریابی، مثل همه بخش های زندگی مدرن، روز به روز در حال تغییر است. چنین تغییراتی شاید در عرض یکی دو ماه خیلی به چشم نیاید، اما وقتی بعد از یک سال سراغ شان را بگیرید، بی برو برگشت شگفت زده خواهید شد. همان طور که لیگ های حرفه ای فوتبال یا بسکتبال دیگر شباهتی به 20 یا 30 سال قبل ندارد، اگر یک بازاریاب دهه 90 میلادی...
3 هفته پیش
مهارت های مارکتینگ برای بازاریاب های نسل جدید
دنیا به سرعت در حال تغییر است و کسانی که خودشان را با این تغییرات سریع هماهنگ نکنند، دیر یا زود از عرصه رقابت جا خواهند ماند. اگر تا حالا مسابقات دوی سرعت را تماشا کرده باشید، احتمالا خیلی خوب متوجه افت ورزشکاران پا به سن گذاشته یا آنهایی که سال های سال با یک متد قدیمی تمرین می کنند، شده اید. در عرصه بازاریابی هم اگر آ...
3 هفته پیش
صفر تا صد مارکتینگ برای خرده فروشی ها
ایده های بازاریابی در حوزه فروشگاه های زنجیره ای
خرید از فروشگاه های زنجیره ای سال های سال است که بدل به نوعی عادت جذاب شده است. خیلی وقت ها وقتی آدم حوصله هیچ کاری را ندارد، یک خرید ساده از فروشگاه محل حسابی اوضاع را عوض می کند. هرچه باشد آدم ها عاشق خرید هستند و چه گزینه ای بهتر از فروشگاه های بزرگ با محصولات متنوع. البته این وسط کار صاحبان فروشگاه های زنجیره ای نی...
1 ماه پیش
فهرست طلایی فرصت امروز برای بازاریاب ها
تولید محتوا با بهترین اپ های دنیا
تولید محتوایی که همه کاربران را میخکوب کند، آرزوی دیرینه هر کسی که حتی یک دقیقه تجربه بازاریابی داشته باشند. همانطور که کارگردان های حرفه ای دوست دارند فیلم شان جلوه های ویژه بی نظیری داشته باشد، بازاریاب ها هم برای محتوایی چشم نواز به آب و آتش می زنند. اگرچه هنوز کلی از بازاریاب ها از روش های عهد باستان برای تولید محت...
1 ماه پیش
بازیابی اعتماد مشتریان؛ چطور و چگونه؟
اعتماد اساس هر رابطه ای را تشکیل می دهد. از روابط بین دوست های صمیمی گرفته تا خرید و فروش محصولات، وقتی اعتماد از بین برود دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود. چرا راه دور برویم، حتی یک باشگاه فوتبال هم اگر یکی دو سال نتایج خوب نگیرد، کلی از طرفدارانش را از دست خواهد داد. با این حساب وضعیت کارآفرینان و برندهای رنگارنگ نگفت...
1 ماه پیش
بهترین ابزارهای آنالیز در شبکه های اجتماعی: سال جدید با ابزارهای نو!
شما وقتی دنبال خرید یک محصول هستید، اول از همه کجا سراغ آن را می گیرید؟ دانشجویی را در نظر بگیرید که برای کارهای روزمره اش یک لپ تاپ جدید لازم دارد. احتمالا دانشجوی قصه ما قبل از اینکه سراغ فروشگاه های بزرگ برود، یک چرخی در شبکه های اجتماعی خواهد زد؛ چراکه این روزها در اینستاگرام، یوتیوب و هزار و یک پلتفرم دیگر توصیه ه...
1 ماه پیش
تولید محتوای اسپانسری: راهنمایی مختصر برای بازاریاب ها
تیم های ورزشی قبل از اینکه خودشان را برای رقابتی نفسگیر در مسابقات مختلف آماده کنند، سراغ اسپانسرهای ریز و درشت می روند. بدون اسپانسر حتی بزرگترین تیم های دنیا هم یک روز دوام نمی آورند؛ چراکه بخش قابل ملاحظه ای از منبع درآمدشان به این شرکت ها بستگی دارد. در عوض این همکاری مالی، شرکت ها فرصت نمایش تبلیغات شان در استادیو...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه