سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
2 ماه پیش
آشنایی با روشی تازه برای محاسبه بازگشت سرمایه در بازاریابی
ارزش رسانه ای چیست؟ همراه با بررسی مزایای آن
 آیا تا حالا با خودتان فکر کرده اید تیم های بازاریابی و روابط عمومی در دنیای شلوغ کسب و کار دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ بی شک روی کاغذ همه تیم های بازاریابی عملکرد بی نهایت خوبی در راستای تحقق اهداف برند دارند. از سوی دیگر روابط عمومی در قالب یک تیم سازمان یافته نیز برای عملکرد بهینه کسب و کارها ضروری است. درست ب...
3 ماه پیش
مهارت های مدیریت روابط عمومی برند
روابط عمومی نه تنها تکلیف یک برند با مشتریان را روشن می کند، بلکه چشم انداز همکاری با برندهای دیگر را نیز ترسیم خواهد کرد. به همین خاطر استفاده از افراد کارکشته در قالب تیم روابط عمومی نیاز هر کسب و کاری محسوب می شود. البته به شرط اینکه بودجه مناسبی در دست تان باشد.  یکی از مشکلات همیشگی کارآفرینان در ابتدای مسیر...
4 ماه پیش
نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
فعالیت در دنیای کسب و کار همیشه همراه با خبرهای خوش یا موفقیت های افسانه ای نیست. وقتی پای تان را در حوزه کارآفرینی می گذارید، باید انتظار روزهای سخت را هم داشته باشید. یکی از این روزهای سخت مربوط به زمانی است که بحران گریبان سازمان تان را می گیرد. فرقی ندارد بحرانی که با آن رو به رو هستید، مربوط به چه حوزه ای باشد، د...
5 ماه پیش
موفق ترین کمپین های روابط عمومی؛ درس هایی طلایی!
وقتی صحبت از جلب نظر مشتریان می شود، اغلب کسب و کارها فورا سراغ بازاریابی می روند. انگار که هیچ راهکار دیگری برای تعامل و درک متقابل از مشتریان در دنیا وجود ندارد. قبول دارم بازاریابی ابزار بی نهایت قدرتمندی است که اگر درست استفاده شود، تاثیرات بی نظیری خواهد داشت. با این حال دلیل نمی شود شما همه تخم مرغ های تان را در...
5 ماه پیش
روابط عمومی و نقش کلیدی اش در کسب و کارهای دیجیتال
روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری است که مرز میان شکست و موفقیت آن را ترسیم می کند. این بخش به برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و ایجاد تصویر مثبت از برند کمک می‎ کند. البته در دنیای دیجیتالی امروز که با هوش مصنوعی احاطه شده، اهمیت روابط عمومی نه تنها کمتر نشده، بلکه یک عالمه افزایش هم یافته است. ...
7 ماه پیش
اشتباهات رایج در عرصه روابط عمومی
روابط عمومی یکی از مهمترین بخش های هر سازمان است که وظیفه ارتباط با رسانه ها و افکار عمومی را برعهده دارد. معمولا وظیفه ارتباط جانبی با مخاطب هدف، حفظ مشتریان و توضیحات دقیق درباره استراتژی های برند برعهده آن بخش قرار دارد. اگر شما هم تا حالا بیانیه های مختلف برندها را مرور کرده باشید، خیلی خوب با شرح وظایف این تیم ها...
1 سال پیش
ترکیب بازاریابی و روابط عمومی: دستورالعملی برای کارآفرینان
یکی از افسانه هایی که در دنیای کسب و کار طرفدارهای زیادی دارد، جدایی میان بخش های مختلف است. انگار که هر بخشی باید سرش به کار خودش باشد و اصلا نگاهی هم به دپارتمان های دیگر نیندازد. چنین روشی معمولا به جدایی روزافزون بخش های مختلف یک شرکت منجر می شود. دست آخر هم ترکیب فعالیت دپارتمان های مختلف دقیقا مثل آشی بی مزه می ش...
1 سال پیش
معرفی ابزارهای آنالیز وضعیت روابط عمومی کسب و کار
روابط عمومی بهتر با ابزارهای کاربردی
تعامل با هزاران مشتری در طول روز کاری نیست که کارآفرینان را شیفته خودش کند. پاسخگویی به سوالات تکراری مشتریان، ارزیابی میزان موفقیت شرکت در شبکه های اجتماعی یا حتی طراحی استراتژی جامع در حوزه روابط عمومی در مقایسه با کارهایی مثل طراحی محصولات جدید اصلا چنگی به دل نمی زند. البته وقتی پای ابزارهای کمکی با چاشنی هوش مصنوع...
1 سال پیش
روابط عمومی در شبکه های اجتماعی با 6 تکنیک کاربردی
دنیای روابط عمومی در طول سال های اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. امروزه دیگر خبری از شیوه های قدیمی در دنیای روابط عمومی یا تلاش برندها برای موفقیت در این حوزه بدون استفاده از روش های تازه نیست. در عوض عرصه دیجیتال مثل همه بخش های دیگر در حال نفوذ به حوزه روابط عمومی نیز هست. این امر بر...
1 سال پیش
آشنایی با نسخه مدرن روابط عمومی در دنیای کسب و کار
عرصه روابط عمومی مانند بسیاری از حوزه های دیگر در دنیای کسب و کار به طور مداوم در حال تغییر است. امروزه روابط عمومی دیگر شباهتی به گذشته ندارد و تحولات بسیار مهمی را پیدا کرده است. هنوز هم بسیاری از برندها مشغول یادگیری اصول و نکات تازه در این راستا هستند. آزمون و خطای پرریسک هم در دستور کار برخی از کسب و کارها قرار دا...
2 سال پیش
کارشناس های روابط عمومی و کمک به کسب و کارهای نوپا
حوزه روابط عمومی یکی از بخش های تخصصی در دنیای کسب و کار محسوب می شود. این حوزه برای بسیاری از افراد اهمیت بسیار زیادی داشته و منبع اصلی پیشرفت و حفظ موقعیت برندهای برتر دنیا محسوب می شود. با این حال اغلب اوقات وقتی یک برند تازه تاسیس وارد بازار می شود، ایجاد تیم روابط عمومی را در اولویت های آخر قرار می دهد. دلیل این ا...
2 سال پیش
بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
کسب و کارهای کوچک اغلب اوقات در ارزیابی شان از بخش روابط عمومی اهمیت کمتر از انتظاری برای آن در نظر می گیرند. به عبارت بهتر، صاحبان کسب و کارهای کوچک هدف اصلی از سرمایه گذاری در بخش روابط عمومی را به سختی تشخیص می دهند. همین امر موجب بی میلی آنها برای سرمایه گذاری در این بخش می شود.  امروزه با توجه به افزایش حجم...
2 سال پیش
کسب موفقیت در حوزه روابط عمومی و راهکارهای آمادگی برای آن
موفقیت در زمینه روابط عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند. این امر بیش از هر بخش دیگری در تعامل با تیم روابط عمومی صورت می گیرد. با این حس...
3 سال پیش
شبکه های اجتماعی، پیش نیاز روابط عمومی موفق
کسب و کارها در طول سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای تمرکزشان بر روی حوزه بازاریابی و روابط عمومی افزایش پیدا کرده است. بسیاری از برندها در حال صرف هزینه های بسیار زیادی برای تشکیل تیم های حرفه ای روابط عمومی هستند. نکته مهم در این میان توجه به پیش نیاز موفقیت در حوزه روابط عمومی است. بسیاری از برندها به این نکته مهم...
3 سال پیش
بررسی 7 ترند روابط عمومی برای تغییر در حوزه کسب و کار
برترین ترندهای حوزه روابط عمومی کدامند؟
عرصه روابط عمومی مهمترین بخش برای تعامل با مشتریان محسوب می شود. بسیاری از برندها برای تعامل بهینه با مشتریان اقدام به استفاده از ترندهای مختلف در این حوزه می کنند. آگاهی از ترندهای برتر در حوزه روابط عمومی همیشه موجب بهبود عملکرد برندها و تیم های روابط عمومی می شود بنابراین باید نسبت به آگاهی از ترندهای برتر و یادگیری...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالووربلیط هواپیما خارجیخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهخرید از چینتور استانبولماهانخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختسایبان خودروآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکتونی آدیداستبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیپرداخت فطریهآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه