شنبه, ۶ آذر(۹) ۱۴۰۰ / Sat, 27 Nov(11) 2021 /
           
فرصت امروز
1 روز پیش
7 نکته ای که قبل از شروع کار مدیریت باید مورد توجه قرار دهید
برخی از تجربیات وجود دارد که آگاهی از آنها می تواند شما را چندین سال جلوتر قرار دهد و باعث شود تا با مشکلات به مراتب کمتری مواجه شوید. در این رابطه شغل مدیریت بدون شک یکی از پرچالش ترین اقداماتی است که هر فردی ممکن است در زندگی خود تجربه نماید. آمارها در این زمینه حاکی از آن است که بسیاری از افراد قادر نیستند که سال او...
2 روز پیش
نکات مدیریتی سریال بازی مرکب
نتفلیکس در چند سال اخیر با تولید فیلم ها و سریال های بسیار جذاب، موفق شده است تا خود را به عنوان غول رسانه ای مطرح سازد. درواقع این برند نمونه موفق یک تلویزیون اینترنتی محسوب می شود که دستاوردهای آن باعث شده تا برندهای دیگر نظیر اپل و آمازون هم به دنبال ایجاد برندی مشابه باشند. با این حال در چند ماه اخیر یک سریال از ای...
1 هفته پیش
بهترین توصیه های مدیریتی در سال 2021
سال 2021 از هر جهت برای کسب و کارها بسیار عجیب و باورنکردنی بود. درست به همین خاطر توجه به توصیه های مدیریتی در این سال پرماجرا برای هر کارآفرینی یک امر ضروری محسوب می شود. شما به این ترتیب امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. همچنین از نقطه نظر مدیریت برندتان در سال 2022 نیز جلوتر از رقبای تان...
2 هفته پیش
برندها و تکنیک های مدیریت کامنت های منفی مشتریان
ساز و کار فعالیت کاری در دنیای دیجیتال به طور قابل ملاحظه ای با دوران پیش از آن متفاوت شده است. امروزه دیگر برندها امکان بی‏ توجهی به دنیای دیجیتال و نظرات مشتریان درباره خودشان در این فضا را ندارند. درست به همین خاطر شمار بالایی از برندها در عمل برنامه های بسیار زیادی برای ارزیابی بازخورد مشتریان نسبت به خودشان در...
3 هفته پیش
مدیریت کسب و کار و چالش فرسودگی شغلی کارمندان
مسئله فرسودگی شغلی برای بسیاری از مدیران معمایی حل نشدنی محسوب می شود. بسیاری از کارمندان پس از مدت زمانی کوتاه فعالیت در یک شرکت دیگر انگیزه کافی برای ادامه کار را ندارند. این امر مشکلات زیادی پیش روی آنها قرار می دهد. با این حساب اگر شما به دنبال معرفی خودتان به عنوان مدیری حرفه ای هستید، باید اول از همه مسئله مربوط...
3 هفته پیش
بهترین ابزارهای مدیریت تیم کارمندان
در دنیای کسب و کار امروز که سرعت تغییرات بسیار زیاد است، برندها باید همیشه آماده واکنش به تغییرات باشند، در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی شان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان را از دست بدهند. در این میان یکی از نکات مهم برای جلب نظر مشتریان مربوط به مدیریت بهینه کارمندان است. وقتی شرایط همکاری در درون شرکت مناسب باش...
3 هفته پیش
چگونه هوش عاطفی از شما مدیر بهتری می سازد؟
در دنیای امروز کارآفرینان به خوبی اهمیت مدیریت مناسب کسب و کار را درک می کنند. اگر شما در یک شرکت به عنوان مدیری مناسب و حرفه ای شناخته شوید، طرح ها و ایده های تان به سرعت هرچه تمام تر اجرا خواهد شد. این امر اعتماد به نفس بالایی به شما و همین طور همکاران تان در بخش های مختلف خواهد داد. با این حساب یادگیری مهارت های اسا...
1 ماه پیش
راهکارهای مدیریت شهرت کسب و کار در دنیای آنلاین
هر برندی در بازار تعدادی مشتریان ناراضی دارد. در این میان تفاوتی هم بین برندهای بزرگ و کوچک نیست. به همین خاطر مدیریت کسب و کار در این وضعیت امر بسیار دشواری خواهد بود. امروزه بسیاری از برندها در عمل توانایی لازم برای مدیریت شهرت برندشان را ندارند. همین امر آنها را روز به روز بیشتر شبیه به کسب و کارهایی کلیشه ای می کند...
1 ماه پیش
مدیریت کارمندان از راه دور با 7 راهکار طلایی
مدیریت کارمندان از راه دور یکی از چالش های مهم در عرصه کسب و کار محسوب می شود. بسیاری از مدیران با این چالش آشنایی و میانه خوبی ندارند. دلیل آن نیز عادت کردن شان به مواجهه رو در رو با کارمندان است. شرایط کنونی بسیاری از برندها را همچنان برای بازگشایی کسب و کارشان تحت فشار قرار داده است. این امر در کنار شرایط ناشی از کر...
1 ماه پیش
چگونه استرس و عصبانیت تان را مدیریت کنید؟
استرس و عصبانیت در حوزه کسب و کار امری تازه نیست. بسیاری از افراد در طول سال های متمادی بارها و بارها عصبانیت را تجربه کرده اند. این امر اغلب اوقات کیفیت کاری و همچنین وضعیت زندگی شخصی افراد را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار می دهد. با این حساب اگر شما راهی برای مدیریت عصبانیت و استرس تان پیدا نکنید، به احتمال فر...
1 ماه پیش
مدیریت حرفه ای دورکارها با 8 اقدام ضروری
دورکاری در حال حاضر به خاطر شرایط کرونا، مورد توجه جهانی قرار گرفته است. با این حال آمارها در این زمینه حاکی از آن است که این اقدام حتی پس از این دوران نیز ادامه خواهد داشت. در این زمینه نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این شیوه کاری هم برای شرکت و هم برای خود کارمندان دارای مزیت هایی است که نمی توان ن...
1 ماه پیش
بهبود کیفیت مدیریت کسب و کار با 7 مهارت کاربردی
اغلب کارآفرینان برای تبدیل شدن به مدیری مناسب سال ها زحمت می کشند. اگر شما پس از طی مراحل طولانی در نهایت موقعیت مدیریتی در یک شرکت کسب کنید، به احتمال زیاد انتظارات بالایی از خودتان خواهید داشت. بدون تردید مواجهه با ناتوانی برای مدیریت بخش تحت مدیریت تان یکی از بدترین تجربه ها در عرصه کسب و کار محسوب می شود. این امر ب...
1 ماه پیش
مدیریت استرس (Stress Management) چیست؟ همراه با تکنیک های کاهش استرس در محیط کار
استرس در عرصه کسب و کار تجربه عجیبی نیست و تقریبا جزئی از تجربه مشترک همه کارآفرینان محسوب می شود. اگر قرار باشد شما در بازار قدم از قدم بردارید، اولین چالشی که با آن رو به رو می شوید هیولای استرس است؛ اصلا هم فرقی ندارد که بخواهید یکی از کارهای ساده روزانه تان را انجام دهید یا اینکه ایده ای به بزرگی راه اندازی استارت...
1 ماه پیش
راهکارهایی برای شناسایی مدیران بی کیفیت
مدیریت یکی از مهمترین نکات برای موفقیت کسب و کارها در بازار امروزی محسوب می شود. کسب و کارهایی که تیم مدیریتی خوبی داشته باشند، در بازار همیشه از رقبای شان جلوتر خواهند بود. نگاهی به برندهای موفق در سراسر دنیا به خوبی این نکته را ثابت می کند. با این حساب شما برای موفقیت در دنیای کسب و کار نیاز به یک تیم مدیریتی قوی و ب...
1 ماه پیش
مدیریت دورکارها با 10 ابزار کاربردی
شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شده است تا دورکاری، تنها راه امکان ادامه فعالیت باشد. با این حال این موضوع مدیران را در شرایطی جدید قرار داده که طبیعی است با چالش هایی همراه باشد. درواقع یکی از مهمترین این موارد، عدم دسترسی به کارمندان است که باعث می شود تا نظارت و پیگیری به اقدامی ظاهرا سخت تبدیل شود. با این حال با نگاهی...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه