چهارشنبه, ۱۹ مرداد(۵) ۱۴۰۱ / Wed, 10 Aug(8) 2022 /
           
فرصت امروز

درآمدزایی در دنیای آنلاین یکی از مهمترین اهداف برای هر کارآفرینی محسوب می شود. این روزها دیگر خبری از کسب و کارهای حضوری و محبوبیت آنها در میان مشتریان نیست. درست به همین دلیل حتی برندهایی که سابقه بسیار طولانی در زمینه فعالیت حضوری دارند نیز کم کم به سراغ عرصه دیجیتال و فعالیت حرفه ای در این میان کشیده شده اند. این امر نوید روزهای پر از رقابت در دنیای آنلاین را می دهد. 

کسب و کارهایی که به طور معمول برای فروش محصولات با خرده فروشی های حضوری همکاری داشتند، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به آمازون توجه نشان می دهند. آمازون به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین دنیا جذابیت بسیار زیادی برای کاربران دارد. درست به همین خاطر برخی از برندهای بزرگ به جای فروش حضوری به طور کامل روی این الگوی کسب و کار تمرکز کرده اند. این امر می تواند جذابیت بسیار زیادی برای مشتریان داشته و حتی میزان فروش یک برند را نیز به شدت افزایش دهد. 

چطور در آمازون درآمدزایی کنیم؟

آمازون در دنیای امروز به مشتریان امکان مقایسه بی نهایت محصول مختلف با هم را داده و شرایط را برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بیش از هر زمان دیگری مساعد می سازد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه باید به دنبال بهبود روند کاری تان باشید. این امر می تواند سازگاری هرچه بهتر با آمازون و شرایط درآمدزایی از آن نیز باشد. چنین نکته ای به طور معمول مورد بی توجهی کارآفرینان و برندها قرار می گیرد. درست به همین دلیل همیشه برای جلب نظر مشتریان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می شوند. 

مطلب مرتبط: فروش محصولات در آمازون با راهکارهای حرفه ای

هدف اصلی در این مقاله آموزش برخی از راهکارهای حرفه ای برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و بهینه سازی وضعیت برندها در آمازون است. این امر می تواند شما را در کانون توجه مشتریان قرار دهد. یادتان باشد دنیای امروز به طور کامل بر مدار فروش آنلاین می گذرد. درست به همین دلیل باید تمام آمادگی تان در این میان را ارتقا داده و به دنبال جلب نظر مشتریان باشید. در ادامه برخی از مهمترین نکات برای درآمدزایی برندها از آمازون را مورد ارزیابی قرار می دهیم. 

ترکیب محصولات با هم

چطور در آمازون درآمدزایی کنیم؟

محصولات ترکیبی به طور معمول توجه بیشتری در میان مشتریان ایجاد می کند. این امر می تواند برای شما هزینه جالب توجهی به همراه داشته و حتی شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نیز به شدت افزایش دهد. برخی از مشتریان وقتی به دنبال خرید یک محصول هستند، وقتی آن را در کنار سایر محصولات مرتبط و کاربردی مشاهده کنند تمایل بالاتری برای خرید نشان می دهند. این امر می تواند برای شما جذابیت بسیار زیادی به همراه داشته و حتی فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نیز دوچندان کند. یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه مشکل رقبای بزرگ را دارند. شما نیز در آمازون چنین وضعیتی را تجربه خواهید کرد. 

راهکار ما برای مشکل فوق تلاش برای ترکیب محصولات با هم و ارائه یک سبد خرید هیجان انگیز است. اگر در این میان تخفیف مناسبی نیز برای سبد خرید مورد نظر ارائه کنید، دیگر جلب نظر مشتریان حتمی خواهد بود. این امر می تواند برای تمام مشتریان بی نهایت جذاب بوده و کارتان را به طور چشمگیری توسعه دهد. از این نظر شما می توانید به طور حرفه ای کارتان را توسعه داده و شرایط تان را نیز بهینه سازی نمایید. 

یادتان باشد شما برای ترکیب محصولات با هم نیاز به استفاده از شرایط متفاوتی دارید. این امر باید برای مشتریان اندکی هیجان به همراه داشته و به شما فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نیز بدهد. پس همیشه کمی پیش از ترکیب محصولات تان یک نظرخواهی کوتاه از مشتریان را مد نظر قرار دهید. این امر شما را به طور چشمگیری در کانون توجه مخاطب هدف قرار می دهد. این امر می تواند برای شما جذابیت های قابل ملاحظه ای به همراه داشته و شانس تان در عمل را نیز به شدت افزایش دهد. 

مذاکره درباره تخفیف ها

تخفیف ها در آمازون یکی از جذابیت های اصلی برای مشتریان محصول می شود. این امر می تواند برای شما به مثابه جلب نظر مشتریان تازه با تخفیف های مناسب باشد. یکی از اشتباهات برندها تلاش برای افزایش تخفیف ها به طور چشمگیر است. این امر می تواند برای شما دردسر زیادی به همراه داشته و حتی شرایط تان را نیز به شدت پیچیده سازد. اگر مشتریان همیشه فقط محصولات برند شما را با تخفیف خریداری کنند، احتمالا شما خیلی زود کارتان به مشکل خورده و حتی شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای را نیز پیدا نمی‎ کنید. نکته مهم اینکه شما برای بهینه سازی شرایط تان در دنیای امروز باید همیشه درباره تمام نکات منطقی عمل کنید. 

توصیه ما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف استفاده از شرایط متفاوت و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای است. این امر می تواند شما را در کانون توجه مشتریان قرار داده و شما را بدل به برندی متفاوت در میان انبوهی از برندهای کلیشه ‏ای کند. درست به همین خاطر اگر شما به دنبال جلب نظر مشتریان هستید، باید تعادلی میان ارائه تخفیف و ایجاد جذابیت های ساختاری برای مشتریان تان کنید. این جذابیت ها می تواند شامل ساختار برند شما، ارزش ها و نحوه حضور در بازار باشد. 

امروزه بسیاری از برندها برای جلب نظر مشتریان از کمپین های بازاریابی مختلف سود می برند. این امر می تواند به خوبی بیانگر اهمیت طراحی کمپین های بازاریابی حرفه ای باشد. در این صورت مشتریان در آمازون و دیگر سایت های خرید آنلاین حتی حاضر به ثبت سفارش در صورت فقدان تخفیف از سوی برند شما نیز خواهند بود. این امر می تواند شرایط شما را به طور چشمگیری توسعه داده و شانس تان در بازار را نیز بهینه سازی نماید. 

یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از کاربران برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط بسیار دشواری دارند. این امر می تواند شما را با چالش های زیادی رو به رو سازد. در این میان راهکار تخفیف بیشتر همیشه کارساز نیست. درست به همین دلیل شما باید اندکی بر روی جذابیت های برندتان برای مشتریان نیز کار کنید. این امر در کنار یک تخفیف منطقی می تواند برند شما را به سوی موفقیت در آمازون هدایت کند. نتیجه این امر امکان فروش بالای برند در عرصه کسب و کار و جلب نظر مشتریان در مدت زمانی اندک خواهد بود. 

مطلب مرتبط: فروش بالا در آمازون با طراحی استراتژی تجربه مشتریان

بهینه سازی فهرست محصولات

چطور در آمازون درآمدزایی کنیم؟

هر برندی در آمازون امکان داشتن یک فهرست محصولات دقیق برای خودش را دارد. متاسفانه برخی از برندها در این میان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان فقط به دنبال استفاده از شرایطی مانند ارائه تخفیف یا معرفی محصولات پشت سر هم هستند. این امر می تواند در مدت زمانی کوتاه توانایی برند شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از بین ببرد. درست به همین دلیل باید برای معرفی محصولات تازه یک فهرست دقیق از آنها پیش روی مخاطب هدف تان قرار دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان پیدا نکرده و کارتان نیز به طور مداوم با چالش های شدید رو به رو شود. این نکته شما را به طور مداوم در بحرانی عمیق برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار می دهد. 

یک دسته بندی درست و اصولی از محصولات می تواند نقش مهمی در تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته باشد. این امر به شما فرصت خوبی برای بهینه سازی روند کاری تان داده و دسترسی مشتریان به محصولات متنوع تان را نیز ساده می سازد. یادتان باشد در آمازون با کلی محصول مختلف اگر مشتریان امکان پیدا کردن محصولات شما به ساده ترین شکل ممکن را نداشته باشند، کارتان به شدت با مشکلات اساسی رو به رو خواهد شد. درست به همین دلیل باید وضعیت فعالیت برندتان را همیشه به روز نگه دارید، در غیر این صورت در آمازون با این حجم از رقابت هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان پیدا نمی کنید. 

طراحی یک فهرست دقیق از محصولات کار خیلی سختی نیست. شما برای این کار می توانید به سادگی هرچه تمام تر از برندهای بزرگ و حرفه ای الگوبرداری کنید. چنین امری شما را بدل به برند مورد علاقه مشتریان کرده و میزان فروش تان را نیز به طور چشمگیری توسعه می دهد. 

یادتان باشد یک محصول باید همیشه عکس های متعددی داشته باشد. این امر می تواند برای شما جذابیت مناسبی به همراه داشته و کارتان را نیز ساده تر از هر زمان دیگری سازد. نکته مهم اینکه برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می توانند به طور مداوم عکس های تازه از محصولات شان منتشر کنند. اگر شما فقط یک دوربین مناسب داشته باشید، در این میان می توانید برای مشتریان عکس های بسیار خوبی از محصولات تان تهیه کنید. این امر شما را به طور چشمگیری در کانون توجه مشتریان قرار داده و محصولات تان را بدل به جذاب‎ترین محصولات ممکن در این پلتفرم فروش آنلاین می کند. 

پس از اینکه کار شما در زمینه بارگذاری تصاویر مربوط به محصولات برند تمام شد، بد نیست برای پایان کار یک توضیح مختصر درباره محصول مورد نظر نیز بدهید. این امر برای شما به معنای تاثیرگذاری کاملا حرفه ای بر روی مخاطب هدف بوده و کارتان را نیز به شدت هیجان انگیز و جذاب خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: درس های آمازون برای کسب و کارهای B2B

قیمت گذاری درست

چطور در آمازون درآمدزایی کنیم؟

قیمت گذاری محصولات در آمازون شاید یکی از سخت ترین کارهای ممکن باشد. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی هم به همراه داشته باشد. وقتی مشتریان به محصولات بسیار متنوعی برای خرید دسترسی دارند، مقایسه قیمت ها امری رایج خواهد بود. در این صورت شما حتی با یک اشتباه ساده نیز ممکن است موقعیت تان در بازار را به کلی از دست دهید. این امر در بلندمدت شما را بدل به یک برند کلیشه ‏ای خواهد کرد. 

توصیه ما برای باقی ماندن در فهرست برندهای مورد علاقه مشتریان تلاش برای استفاده از سطح قیمت های رقابتی است. شاید شما به اندازه برندهای بزرگ و بین المللی در میان مشتریان محبوبیت نداشته باشید، اما می توانید با کارتان در زمینه قیمت گذاری منصفانه توجه بسیار زیادی جلب کنید. این امر شما را در مدت زمانی کوتاه مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می دهد. همین نکته در بلندمدت کارتان را بی نهایت جذاب‎تر از هر زمان دیگری می سازد. 

بدون تردید بسیاری از برندها برای تعیین قیمت همیشه به بازار و قیمت متوسط آن توجه دارند. نکته مهم اینکه شما برای ابتدای کارتان می توانید حتی قیمت های کمتر را نیز در نظر قرار دهید. این امر برای ورود به دنیای آمازون و تاثیرگذاری بر روی آنها ایده بسیار خوبی محسوب می شود. یادتان باشد در این میان کار شما باید همیشه به بهترین شکل ممکن ساماندهی شود، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت بهینه سازی روند بازاریابی و تولید محتوا را پیدا نکنید. 

آمازون اخیرا به برندها امکان تولید محتوا را نیز داده است. در این میان شما می توانید کیفیت محصولات تان را با استفاده از تولید محتوا به مشتریان نشان دهید. این امر در بلندمدت از شما یک برند حرفه ای و مورد توجه مشتریان می سازد. اگر شما در محتوای تان توضیحات کافی درباره وضعیت برند به مشتریان را بدهید، کارتان برای تبدیل شدن به برند محبوب آنها بی نهایت ساده می شود. این روزها مشتریان بیشتر از یک فروشنده صرف به دنبال مشاوری مطمئن نیز هستند. درست به همین دلیل ارائه مشاوره های حرفه ای می تواند برای شما به مثابه توسعه قابل ملاحظه ای برندتان در بازار باشد. این امر باید همیشه در اولویت شما برای بازاریابی و تولید محتوا قرار داشته باشد. 

گروه بندی محصولات در کنار هم می تواند به شما برای فروش چندتایی آنها کمک کند. این امر یعنی شما به جای فروش یک محصول به تنهایی بر روی فروش دسته جمعی آنها متمرکز شوید. در این وضعیت ارائه اندکی تخفیف نیز برای شما امر سختی نخواهد بود. به این ترتیب می توانید کارتان را بی نهایت ساده تر از هر زمان دیگری سازید. 

انتشار فهرست محصولات در شبکه های اجتماعی

انتشار فهرست محصولات در شبکه های اجتماعی امر بسیار مهمی محسوب می شود. بسیاری از کاربران به خرید از شبکه های اجتماعی عادت کرده اند. این امر به معنای ضرورت حضور شما در شبکه های اجتماعی و تبلیغ محصولات تان است. اگر شما به این نکته مهم توجه لازم را نشان ندهید، کارتان به طور قابل ملاحظه ای سخت تر از هر زمان دیگری خواهد شد. درست به همین دلیل امروزه برندهای بزرگ به طور قابل ملاحظه ای در شبکه های اجتماعی حضور داشته و کارشان را در این محیط توسعه می دهند. این امر می تواند برای شما به مثابه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور بسیار حرفه ای و افزایش ترافیک مربوط به محصولات تان در آمازون باشد. 

یادتان باشد شما برای فروش موفق در آمازون نیاز به استفاده از تمام ظرفیت های برندتان دارید. درست به همین دلیل باید همیشه آمادگی لازم برای تاثیرگذاری بر روی آنها را حفظ کرده و این امر را به دیگران نیز نشان دهید. بازاریابی در شبکه های اجتماعی در صورت موفقیت به شما امکان ترغیب کاربران به منظور بازدید از محصولات برندتان در آمازون یا حتی فروشگاه رسمی برند را می دهد. بارگذاری فهرست محصولات در این میان به شما اطلاعات بسیار خوبی در این میان خواهد داد. این امر می تواند نوعی بازخورد مشتریان درباره محصولات تان را نیز به شما ارائه دهد. پس همین امروز فهرست محصولات تان را بارگذاری کرده و به دنبال تعامل با مخاطب هدف تان به بهترین شکل ممکن باشید. 

مطلب مرتبط: 5 مورد از ساده ترین و در عین حال تاثیر گذارترین استراتژی های آمازون

ترغیب کاربران به بازدید از محصولات و ثبت نظر

چطور در آمازون درآمدزایی کنیم؟

وقتی یک محصولی دارای نظرات مثبت بسیار زیادی باشد، مشتریان تمایل بالایی برای خرید آن نشان می دهند. این امر می تواند به شما کمک زیادی برای فروش هرچه ساده تر محصولات تان کند. برندهایی که همیشه از مشتریان درخواست ثبت نظر می کنند، گام بسیار موفقی برای تاثیرگذاری بی دردسر بر روی مشتریان برمی دارند. این امر می تواند در مدت زمانی کوتاه برای چنین برندهایی بازگشت سرمایه بزرگی به همراه داشته باشد. 

در آمازون وقتی یک محصول نظرات مثبت زیادی دارد، کار برند مورد نظر برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بسیار ساده تر از هر زمان دیگری خواهد شد. اگر خودتان را به جای یک کاربر معمولی در آمازون قرار دهید، نظرات مثبت کاربران به خوبی شما را به سوی خرید از برند مورد نظر ترغیب خواهد کرد. این امر می تواند برای شما جذابیت و اطمینان بالایی نسبت به خرید به همراه بیاورد. امروزه مشتریان هنوز هم برای خرید آنلاین دردسرهای زیادی را متحمل می شوند. این امر می تواند برای شما به مثابه یک کار بی نهایت مهم و تاثیرگذار محسوب شود. اینکه شما به خوبی نگرانی مشتریان را درک کرده و به سوی رفع آن حرکت کنید، نکته ای بی نهایت مهم و تاثیرگذار خواهد بود. درست به همین دلیل امروزه حتی برخی از برندها تضمین بازگرداندن وجه به مشتریان در صورت نارضایتی از خرید را نیز می دهند. این امر به خوبی امکان ایجاد اطمینان در میان مشتریان را به همراه خواهد داشت. 

یادتان باشد شما برای فروش بی دردسر همیشه به مشتریان نیاز دارید. برخی از برندها وقتی فروش محصول به پایان می رسد، دیگر به طور کامل بی خیال مشتریان می شوند. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و حتی محصولات تان در آمازون را نیز بدون نظر مثبت باقی بگذارد. در این صورت همیشه در کف فهرست و دسته بندی آمازون از محصولات خواهید بود. توصیه ما برای شما استفاده از یک جهت گیری متفاوت در این میان و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای متمایز است. 

بی تردید فروش در آمازون برای هر برندی سخت خواهد بود. در این میان توصیه های مورد بحث در این مقاله می تواند نقش مهمی در ساده سازی کار شما داشته باشد. پس برای حضوری موفق در آمازون این نکات را به خاطر بسپارید. 

منبع : shopify
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/l5OaHxfG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه