سه شنبه, ۱۸ مرداد(۵) ۱۴۰۱ / Tue, 9 Aug(8) 2022 /
           
فرصت امروز
2 ماه پیش
نکاتی که در هر ایمیل بازاریابی باید رعایت شود
بازاریابی ایمیلی پس از گذشت چندین دهه هنوز هم در صدر فهرست گزینه های مورد علاقه بازاریاب ها حضور پررنگی دارد. سهولت طراحی ایمیل های بازاریابی و تاثیرگذاری بالای آنها بر روی مخاطب هدف نکات مهمی محسوب می شود. این امر به برندها برای تعامل ارزان و بی دردسر با مخاطب هدف کمک می کند. البته در این میان شما باید جنبه های بسیار...
3 ماه پیش
افزایش فروش با استفاده از اتوماسیون در سرویس های ایمیل
ایمیل مارکتینگ با گذشت نزدیک به سه دهه از عمرش هنوز هم ایده ای بسیار جذاب برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در سراسر دنیا محسوب می شود. امروزه کاربران اول از همه ایمیل های دریافتی شان را چک می کنند. به همین خاطر حضور مناسب شما در عرصه بازاریابی می تواند همراه با مزایای بسیار زیادی باشد. این امر شما را در بازار بدل به بر...
6 ماه پیش
میل چیمپ (MailChimp) چیست؟ آشنایی با ابزار طلایی ایمیل مارکتینگ!
ایمیل مارکتینگ یکی از جذاب ترین الگوهای بازاریابی است که می تواند در یک چشم به هم زدن وضعیت هر برندی را زیر و رو کند، البته به شرط اینکه خبری از امور تکراری و کسل کننده در این بین نباشد. خب تا وقتی کارهایی مثل طراحی ایده های بازاریابی و صدالبته انتخاب شعار تبلیغاتی در ایمیل مارکتینگ وجود دارد، کمتر کسی حتی حوصله فکر کر...
6 ماه پیش
میلرلایت (MailerLite) چیست؟ آموزش کامل میلرلایت برای بازاریاب ها
ایمیل مارکتینگ بعد از گذشت چند دهه از عمرش هنوز هم گزینه ای است که کمتر بازاریابی می تواند دست رد به آن بزند و مثل سوپراستارهای سینمایی حسابی در حال گرد و خاک کردن است. خب هرچه باشد اینجا پای الگویی وسط است که آرزوی قدیمی کارآفرینان برای بازاریابی با کمترین بودجه ممکن را بدل به واقعیت کرده و از طرفی دریچه ای طلایی به س...
6 ماه پیش
بازاریابی ایمیلی با نکات و ایده های کاربردی
اگرچه ایمیل مارکتینگ به اندازه الگوهای تازه در حوزه بازاریابی مورد توجه بازاریاب ها قرار ندارد، با این حال هنوز هم گزینه ای جذاب و تاثیرگذار برای جلب نظر کاربران در حوزه کسب و کار محسوب می شود. شما با استفاده از ایمیل مارکتینگ می توانید به ساده ترین شکل ممکن نوعی تعامل مستقیم با مشتریان تان ایجاد کنید و از همه مهمتر ای...
6 ماه پیش
جدیدترین آمارها در زمینه بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی یکی از روش های مشهور و مهم فروش محسوب می شود که لازم است تا در رابطه با آن اطلاعات به روز داشته باشیم. این امر بدون شک در تصمیمات افراد تاثیر فوق العاده ای را به همراه دارد. در این راستا پیدا کردن اطلاعات از منابع مختلف، امری دشوار بوده و ممکن است شما را گمراه کند. به همین خاطر ذکر تمامی آنها در یک مقا...
7 ماه پیش
طراحی و نگارش ایمیل های بازاریابی به سبک حرفه ای ها
آیا تا به حال برای ارسال یک ایمیل به مشتریان یا حتی همکاران تان دچار استرس شده اید؟ بی شک اغلب کارآفرینان در طول دوران حرفه ای خود دست کم یک بار این تجربه سخت و عجیب را پشت سر گذاشته اند. دلیل این امر اغلب اوقات دشواری ارسال ایمیل برای دیگران است. شما به عنوان عضو یک شرکت به سادگی هرچه تمام تر امکان گفت و گو با دیگران...
7 ماه پیش
شخصی سازی کمپین های ایمیل مارکتینگ با راهکارهای حرفه ای
در دنیایی که بازاریابی ایمیلی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و تمام برندها به دنبال استفاده از این شیوه برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان هستند، شخصی سازی محتوای ایمیل مارکتینگ اهمیت بسیار زیادی دارد. این امر به شما برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف کمک خواهد کرد. به علاوه برند شما را نسبت به سایر رقبای حا...
8 ماه پیش
همه آن چیزی كه باید درباره بازاریابی ایمیلی سرد مورد توجه قرار دهید
بدون شك همه ما با اصطلاح تماس سرد آشنا هستیم. با این حال ایمیل سرد از جمله مواردی است كه كمتر درباره آن صحبت شده است. درواقع ایمیل سرد به زمانی اطلاق می شود كه انتظار ارسال و آشنایی قبلی وجود ندارد. درواقع این موضوع نیز شباهت بسیاری به تماس سرد دارد. استفاده از ایمیل سرد روشی است که با هدف خلق مشتریان راغب و یافتن علاق...
9 ماه پیش
بازاریابی ایمیلی و چالش افزایش تعامل با مخاطب هدف
دریافت ایمیل در طول روز جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم محسوب می شود. شما لازم نیست کارآفرین باشید تا اهمیت سرویس های ایمیلی را درک کنید. امروزه بسیاری از مردم روزشان را با چک کردن صندوق دریافت ایمیل شان شروع می کنند. درست به همین خاطر اغلب کسب و کارها به دنبال ارسال ایمیل های بازاریابی یا دست کم تعامل با مخاطب هدف...
10 ماه پیش
توصیه هایی برای ایمیل مارکتینگ بهتر
بازاریابی ایمیلی با طراحی نوار عنوان های جذاب
بازاریابی ایمیلی برای بسیاری از برندها یگ گزینه غیرقابل انکار و بسیار جذاب است. شاید به عقیده بسیاری از افراد دیگر دوره و زمانه ارسال ایمیل بازاریابی تمام شده باشد، اما هنوز هم بسیاری از مردم در سراسر دنیا نسبت به ایمیل های بازاریابی واکنش مساعد نشان می دهند. شاید مهمترین چالش پیش روی بازاریاب ها در این شرایط پیدا کردن...
1 سال پیش
فرکانس ایمیل (Email Frequency): راه حل مشکل حجم ارسال ایمیل ها در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ الگوی بسیار جذابی برای بازاریابی و تعامل با مشتریان است، البته تا زمانی که پای فرکانس ایمیل (Email Frequency) به بحث باز نشده باشد. اینکه هرچند وقت یک بار باید ایمیل بازاریابی ارسال کرد، معمایی است که ذهن هر بازاریابی را به خودش مشغول می کند و در نگاه نخست اصلا جواب درست و حسابی هم ندارد. انگار هر کسی از...
1 سال پیش
بازاریابی ایمیلی با 10 استراتژی برتر
ایمیل مارکتینگ در طول بیش از دو دهه گذشته یکی از محبوب  ترین الگوهای بازاریابی در میان بازاریاب ها بوده است. دلیل این امر سادگی ارسال ایمیل و مشاهده اش از سوی کاربران است. بسیاری از برندها در طول سال های اخیر با توسعه برخی از شیوه های بازاریابی در عمل از بازاریابی ایمیلی غافل شده اند. اگر شما هم در این زمینه نسبت...
1 سال پیش
بازاریابی ایمیلی و مسئله اطمینان از تحویل ایمیل ها
بازاریابی ایمیلی راهکار مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. بسیاری از برندها از این شیوه برای تعامل با مخاطب هدف استفاده می کنند. اگر تیم های بازاریابی امکان اطمینان از تحویل داده شدن ایمیل های شان به مخاطب هدف را نداشته باشند، تاثیرگذاری این شیوه به شدت کاهش خواهد یافت. متاسفانه برخی از برندها در زمینه بازاری...
1 سال پیش
چگونه تاثیرگذاری ایمیل های مان را بیشتر کنیم؟
بازاریابی ایمیلی پیشرفته با استراتژی های نوین
بازاریاب های دیجیتال هنوز هم به سرویس های ایمیل به مثابه یکی از بهترین ابزارهای در دسترس شان برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نگاه می کنند. شاید در نگاه نخست ابزارهای بسیار تاثیرگذارتری مانند شبکه های اجتماعی در دسترس برندها قرار داشته باشد. نکته مهم در این میان اشتباه ارزیابی کیفیت ابزارهای بازاریابی است....
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه