یکشنبه, ۱۶ بهمن(۱۱) ۱۴۰۱ / Sun, 5 Feb(2) 2023 /
           
فرصت امروز
2 هفته پیش
بررسی سوالی کلاسیک در بین کارآفرینان
چرا باید به حرف مشتریان گوش داد؟
آدم های یک دنده معمولا خیلی زود منزوی می شوند. حتی بهترین کارآفرینان دنیا هم وقتی الکی روی حرف خودشان پافشاری می کنند، دیر یا زود صدای تک تک کارمندان را بلند خواهند کرد. این وسط تکلیف مشتریان کاملا روشن است؛ کافی است برای یک روز هم که شده حرف آنها را جدی نگیرید تا در یک چشم به هم زدن حتی یک خریدار هم از کنار فروشگاه تا...
1 ماه پیش
بازیابی اعتماد مشتریان؛ چطور و چگونه؟
اعتماد اساس هر رابطه ای را تشکیل می دهد. از روابط بین دوست های صمیمی گرفته تا خرید و فروش محصولات، وقتی اعتماد از بین برود دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود. چرا راه دور برویم، حتی یک باشگاه فوتبال هم اگر یکی دو سال نتایج خوب نگیرد، کلی از طرفدارانش را از دست خواهد داد. با این حساب وضعیت کارآفرینان و برندهای رنگارنگ نگفت...
1 ماه پیش
نقشه نجاتی برای بعد از فاجعه های کاری
چطور از مشتریان عذرخواهی کنیم؟
تیم فوتبالی را در نظر بگیرید که با کلی ادعا فصل را شروع کرده اما در نهایت بدون اینکه حتی یک جام را ببرد، در رتبه ای ناامیدکننده کارش را تمام می کند. بی شک تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی چنین تیمی از نتیجه ناراحت هستند اما در این زمینه به گرد پای طرفداران هم نمی رسند. کسانی که یک فصل کامل از تیم حمایت کرده اند تا صحنه ق...
1 ماه پیش
خدمات مشتری در فصل مناسبت ها: راهنمایی برای همه کارآفرینان
کریسمس کمتر از یک ماه با ما فاصله دارد و خیلی از برندهای بزرگ دنیا از مدت ها قبل خودشان را برای این مناسبت مهم آماده کرده اند. آدم حتی اگر یک تقویم درست و حسابی هم نداشته باشد، با مشاهده صف های طولانی فروشگاه ها برای بلک فرایدی و دکور متفاوت مغازه ها به خوبی صدای پای کریسمس را خواهد شنید. البته این وسط فقط محصولات متنو...
2 ماه پیش
8 نشانه مشتریان بد
همواره این جمله تکرار شده است که همیشه حق با مشتری بوده و لازم است تا با هر ترفندی آنها را حفظ کرد. براساس این استدلال، حتی از دست دادن یک مشتری به معنای قدرت گرفتن رقبا خواهد بود. با این حال چنین شرایطی بیش از حد رویایی محسوب می شود و در واقعیت نمی توان همه را راضی نگه داشت. درواقع شما نمی توانید تمامی ظرفیت های موجود...
2 ماه پیش
افزایش وفاداری مشتری با ایمیل مارکتینگ
بدون شک هیچ چیز به اندازه داشتن مشتریانی وفادار، ضامن موفقیت های یک شرکت نخواهد بود. درواقع از این بخش به عنوان مهمترین دارایی یک کسب و کار نام برده می شود. دلیل این امر نیز به این خاطر است که تمامی تلاش های یک برند در راستای فروش می باشد که در این زمینه تنها یک بار خرید، ابدا کافی نبوده و لازم است تا مشتری به صورت مدا...
2 ماه پیش
پازل انتظارات مشتریان: راهنمایی برای جلب رضایت خریداران
کارآفرینان همیشه با کلی امید و آرزو محصولات شان را روانه بازار می کنند تا بلکه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و این وسط سودی گیرشان بیاید. با این حال معادلات بازار همیشه مطابق میل کارآفرینان پیش نمی رود. شاید قبلا مشتریان به راحتی آب خوردن شیفته برندهای گوناگون می شدند، اما این روزها محاسبات آنها قبل از خرید دست کمی ا...
2 ماه پیش
انواع مشتریان در بازار: آشنایی بهتر با سلیقه و خواسته های خریداران
ماجراجویی مشتریان پیرامون برندها خیلی قبل تر از اینکه دست به جیب شده و خریدشان را نهایی کنند، شروع می شود. از زمانی که مشتریان نیازهای تازه ای پیدا می کنند تا جست و جو برای محصولات مناسب و بعد هم مقایسه ای موشکافانه، هنوز تکلیف نهایی مشخص نیست. بسیاری از مشتریان فقط بعد از یک مقایسه سفت و سخت دست به انتخاب از بین صدها...
2 ماه پیش
بررسی کابوس تیم های خدمات مشتری
اصول مدیریت مشتریان ناراضی
تعامل با مشتریان همیشه جذاب یا لذت بخش نیست. اگرچه همه کارآفرینان روی سناریوهای خوب و خوش حساب باز می کنند، اما گاهی اوقات مشتریان ناراضی هم به پست آدم می خورد. آن وقت نه تنها همه ایده های تان نقش برآب می شود، بلکه اگر دیر بجنبید دیگر چیزی از برندتان باقی نخواهد ماند. کافی است وضعیت تماشاگران عصبانی از باخت تیم شان در...
2 ماه پیش
فرصت امروز بررسی می کند
چطور انتظارات مشتریان را برآورده کنیم؟
اولین آرزوی هر کارآفرینی در دنیا جذب چند تا مشتری برای شروع کارش است. اینطوری هم درآمد شرکت کمی افزایش پیدا می کند، هم اینکه اعتماد به نفس آدم برای توسعه برندش بی نهایت بیشتر خواهد شد. البته این فقط اول ماجراست؛ چراکه صرفا حضور چند تا مشتری هیچ کارآفرینی را قانع نمی کند. همانطور که تیم های ورزشی بزرگ طرفدارهای دوآتیشه...
4 ماه پیش
تجربه مشتریان (CX) چیست؟ دریچه ای به سوی مدیریت بهتر مشتریان
آخرین باری که تجربه بی نهایت لذت بخشی از تعامل با یک برند داشتید، کی بود؟ منظور ما فقط خرید محصولی مشخص و احترام ویژه کارکنان برند مورد نظر نیست، بلکه صفر تا صد تجربه تان از حضور کنار برندها را هدف قرار داده ایم؛ حتی اگر دست آخر بدون یک خرید از شعبه آنها خارج شوید. بی شک خیلی ها جواب مشخصی برای این سوال ندارند؛ چراکه ی...
4 ماه پیش
بررسی زنگ خطرهایی برای کنار گذاشتن مشتریان
چه زمانی باید بی خیال مشتریان شد؟
هیچ کارآفرینی در دنیا نیست که عاشق دیدن مشتریان پرتعداد در اطراف برندش نباشد. اینکه خریداران با شور و هیجان وصف نشدنی دوشادوش یک برند گام بردارند، سیگنال بی نهایت مثبتی درباره شرایط آن شرکت محسوب می شود. البته آرزوی کارآفرینان برای تعامل با مشتریان وقتی پای خریداران سختگیر وسط باشد، در یک چشم به هم زدن دود شده و به هوا...
4 ماه پیش
تکنیک هایی برای خداحافظی با پدیده مشتریان ناراضی
بازیابی مشتریان ناراضی در دنیای کسب و کار
معماهای سخت و پیچیده فقط مخصوص دنیای فیلم های پلیسی با حضور ویژه شرلوک هولمز یا هرکول پوآرو نیست. کافی است برای چند ماه هم که شده کارآفرینی در یک بازار نه چندان بزرگ را تجربه کنید تا تبدیل به یک پا کارآگاه همه فن حریف شوید؛ چراکه در عرصه کسب و کار هم یک عالمه پرونده پیچیده پلیسی به پست کارآفرینان می خورد. یکی از پرونده...
5 ماه پیش
جلب وفاداری مشتریان: راهنمایی عملی برای یافتن خریداران دائمی
سر و کار داشتن با یک عالمه مشتری تازه در طول روز آنقدر انرژی از کارآفرینان می گیرد که آخر شب آدم متوجه نشود کی خوابش برده است. آنهایی که حتی یکبار هم چنین تجربه ترسناکی را از سر گذرانده اند، خیلی خوب می دانند در این گیر و دار هیچ چیزی به اندازه کلی مشتری وفادار حال کارآفرینان را جا نمی آورد. اینکه شما بدون استرس اضافه...
5 ماه پیش
بررسی معمای رابطه بهینه برندها و مشتریان
فوت و فن هایی برای بهبود ارتباط با مشتریان
دنیای کسب و کار بدون مشتریان مثل سالن کنسرتی است که حتی یک نفر هم در آن حضور نداشته باشد. اینطور وقت ها گروه موسیقی و خواننده ها هر چقدر هم آثار درجه یکی در چنته داشته باشند، بازهم دست آخر سودی نصیب شان نمی شود. هرچه باشد یک گروه موسیقی قبل از راه انداختن کنسرتی پرهزینه باید کلی برای مخاطبش مقدمه چینی کند و دل آنها را...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه