شنبه, ۶ آذر(۹) ۱۴۰۰ / Sat, 27 Nov(11) 2021 /
           
فرصت امروز
5 روز پیش
ارتباط بهتر با مشتریان از طریق بازاریابی محتوا
بیل گیتس در سال 1996 اظهار نظر مشهورش مبنی بر اینکه «محتوا پادشاه است» را ارائه کرد. از آن زمان تا به حال بسیاری از بازاریاب های دیجیتال از این نکته برای جلب نظر مخاطب شان استفاده کرده اند. بدون تردید هنوز هم دنیای بازاریابی تحت سلطه کامل محتوا قرار دارد. با این حال برندها برای جلب نظر مشتریان شان باید از م...
1 هفته پیش
مدیریت تعاملات با مشتریان در دنیای کسب و کار
امروزه در دنیای کسب و کار و رفتاری که از سوی شما سر بزند با واکنشی از سوی مشتریان رو به رو خواهد شد. یکی از انتظارات اساسی مشتریان در این میان نیز واکنش مناسب شما در قبال تعاملات شان است. بنابراین برندهایی که به وضعیت مشتریان شان توجه بیشتری داشته و در قبال هر تعامل شان واکنش های مناسب از خود نشان می دهند، شانس بسیار ب...
2 هفته پیش
برندها و تکنیک های مدیریت کامنت های منفی مشتریان
ساز و کار فعالیت کاری در دنیای دیجیتال به طور قابل ملاحظه ای با دوران پیش از آن متفاوت شده است. امروزه دیگر برندها امکان بی‏ توجهی به دنیای دیجیتال و نظرات مشتریان درباره خودشان در این فضا را ندارند. درست به همین خاطر شمار بالایی از برندها در عمل برنامه های بسیار زیادی برای ارزیابی بازخورد مشتریان نسبت به خودشان در...
2 هفته پیش
چگونه کامنت های مثبت بیشتری از مشتریان دریافت کنید؟
یکی از بدترین کابوس های هر برندی در شبکه های اجتماعی مواجهه با انبوهی از کامنت های منفی است. این امر اعتماد به نفس هر تیم بازاریابی را به بدترین شکل ممکن از بین می برد. درست به همین خاطر هر برندی در تلاش برای کاهش احتمال چنین رویدادی از سوی دیگر افزایش تعداد کامنت های مثبت درباره برندش است.  شاید در نگاه نخست صرف...
2 هفته پیش
چگونه تجربه مشتریان از برندتان را ارتقا دهید؟
حفظ و جذب مشتریان جدید همیشه چالشی سخت برای کسب و کارها محسوب می شود. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مشتریان همیشه با مشکلاتی سخت و جدی مواجه هستند. در عوض برخی دیگر از برندها به سادگی هرچه تمام تر فرصت جلب نظر مشتریان را پیدا می کنند. این امر نوعی معما در میان بازاریاب ها و صاحبان کسب و کار ایجاد کرده ا...
3 هفته پیش
چگونه مشتریان مناسب را شناسایی كنیم؟
یكی از مشكلات همیشگی افراد این است كه زمان خود را صرف افرادی می كنند كه تبدیل به مشتری نمی شوند و یا مشتری هایی هستند كه تنها یك بار خرید خواهند كرد و در این مسیر با چالش های متعددی شما را مواجه می كنند. درواقع شناسایی مشتریان مناسب، یكی از خواسته های اصلی هر برندی محسوب می شود. با این حال آیا تاكنون به این موضوع فكر ك...
4 هفته پیش
ترندهای خلق تجربه مشتریان از برند برای سال 2022
خلق تجربه ای لذت بخش از تعامل با برند برای مشتریان همیشه نکته مهمی محسوب می شود و این امر برای هر برندی در حوزه کسب و کار موفقیت یا شکستش در جلب نظر مشتریان را توضیح می دهد. درست به همین خاطر اغلب برندها بر روی چنین حوزه ای سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام می دهند. اگر شما توانایی ایجاد تجربه ای منحصر به فرد از برندتان ب...
1 ماه پیش
7 کتاب ضروری برای افزایش سطح مشتری‏ مداری
مشتری‏ مداری و خدمت رسانی، از جمله مفاهیم بسیار مهمی است که هر برندی باید به آن توجه ویژه داشته باشد. در این  زمینه اگر مطالعه خوبی داشته باشید، طبیعی است که امکان عملکرد بهتر نیز مهیا باشد. با این حال با توجه به مشغله های کاری، تصور این امر که در طول یک سال مدیران بتوانند تعداد کتاب های زیادی را مطالعه کنند،...
1 ماه پیش
راهکارهای جلب توجه مشتریان به برند در فضای آنلاین
کسب و کارها در سال 2021 امکان اجتناب از حضور در فضای آنلاین را ندارند. امروزه تمام ارتباطات میان مردم در فضای آنلاین صورت می گیرد. بنابراین اگر برندی به دنبال توسعه کسب و کارش و فروش مناسب است، باید این فضا را به خوبی درک نماید، در غیر این صورت هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدفش نخواهد داشت.  هدف اصلی در...
1 ماه پیش
فروش بالا در آمازون با طراحی استراتژی تجربه مشتریان
عرضه یک محصول با کیفیت بالا و همینطور قیمت مناسب در بازار در نگاه نخست دلیل کافی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و جلب نظرشان به نظر می رسد، اما واقعیت همیشه براساس انتظار شما پیش نمی رود. امروزه بسیاری از برندها در آمازون به دنبال فروش محصولات شان هستند. شاید این امر گزینه ای جذاب برای برندها محسوب شود، اما در بسیاری ا...
1 ماه پیش
چگونه مشتریان تان را دوباره به دست بیاورید؟
هیچ کسب و کاری در بازار دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد. اینکه شما مشتریان تان را به طور مداوم از دست بدهید، یکی از شانس های مهم تان برای ایجاد دامنه ای قابل ملاحظه از مشتریان وفادار را از بین می برد. این اتفاق برای بسیاری از بازاریاب ها به معنای پایان شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. البته مگر اینکه راهکاری بر...
1 ماه پیش
راهکارهای تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی
هر بازاریابی در دوره کنونی باید راهکارهای تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی را خیلی خوب بلد باشد، در غیر این صورت مشتریان حتی به برند آنها نگاه هم نخواهند کرد. گسترش شبکه های اجتماعی و دسترسی دامنه هرچه وسیع تری از مردم به این پلتفرم ها اهمیت بازاریابی و تعامل با مشتریان در این فضا را گسترش داده است. با این حساب اگر...
1 ماه پیش
تمایزبخشی به برند با گوش دادن به مشتریان در فضای آنلاین
مشتریان در بازارهای مختلف همیشه به دنبال برندهایی هستند که به خوبی آنها را درک کنند. این امر حتی از کیفیت و قیمت نهایی محصولات نیز برای مشتریان اهمیت بالاتری دارد. مهمترین ابزار در این میان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و جلب نظرشان به برند گوش دادن به آنها در فضای آنلاین است. این امر نه تنها شما را در میان مشتریان مح...
2 ماه پیش
افزایش رضایت مشتری با 10 اقدام ساده
بدون شک مهم ترین دارایی هر کسب و کار، مشتریان آن محسوب می شود که در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، حفظ آنها امری بسیار دشوار است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از برندها تنها به دو یا چند اقدام محدود برای حفظ مشتری بسنده می کنند. نکته جالب در رابطه با این برندها، آمارهای منتشر شده است که براسا...
2 ماه پیش
خدمات مشتریان و 3 قانون طلایی آن
براساس مطالعه ای از سوی موسسه سوپر آفیس، از میان مهم ترین المان های یک برند برای مشتریان بخش خدمات مشتریان نه تنها از قیمت نهایی، بلکه خود محصول هم مهم تر ارزیابی شده است. این امر به معنای اهمیت ارائه خدمات مشتریان با کیفیت بالا و استاندارد برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. درست به همین خاطر بسیاری از برندهای بزرگ...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه