شنبه, ۷ خرداد(۳) ۱۴۰۱ / Sat, 28 May(5) 2022 /
           
فرصت امروز
تاثیرگذاری بر روی مشتریان با تابلوهای جذاب

چرا تابلو فروشگاه ها مهم است

1 سال پیش ( 1400/2/8 )
نویسنده : کاترین ویل   مترجم : علی ‌آل ‌علی  

آیا شما هم تا به حال با مشاهده تابلوی یک فروشگاه جذب آن شده اید؟ شاید استفاده از تابلو برای فروشگاه ایده بسیار ساده و ابتدایی باشد، اما هنوز هم تاثیرگذاری مناسبی بر روی مشتریان دارد. بسیاری از فروشگاه ها همچنان از این ایده به خوبی استفاده می کنند. اگر شما نیز در میان کسب و کارهای علاقه مند به جذب مشتریان هرچه بیشتر قرار دارید، باید استفاده از این شیوه را در دستور کارتان قرار دهید. بسیاری از کسب و کارها با استفاده از چنین شیوه هایی امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان به بهترین شکل ممکن را تجربه می کنند. 

صحبت از اهمیت تابلوها برای هر کسب و کاری بدون ارزیابی مزیت های آن غیرممکن است. هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مزایای تابلوهای بزرگ و کوچک در فروشگاه های مختلف است. این تابلوها اغلب در بیرون مغازه ها نصب می شود. درست به همین خاطر توانایی جلب نظر مشتریان در خیابان ها را نیز فراهم می کند. 

چرا تابلو فروشگاه ها مهم است

آگاهی بخشی به مشتریان

آیا تا به حال از کنار یک فروشگاه بدون اینکه حتی به آن نگاه کنید، عبور کرده اید؟ بسیاری از مردم چنین تجربه ای را داشته اند. دلیل این امر اغلب فقدان جذابیت های بصری یک فروشگاه برای مشتریان است. به عبارت ساده تر، فروشگاه موردنظر اصلا به چشم نمی آید. این امر مشکلات بسیار زیادی برای فروشگاه موردنظر ایجاد خواهد کرد. اگر شما در یک منطقه پررفت و آمد، فروشگاهی داشته باشید، در صورت فروش اندک به سرعت مشکلات مالی به سراغ تان خواهد آمد. 

استفاده از تابلوهای جذاب و گرافیکی به کسب و کارها برای اعلام حضورشان در بازار کمک می کند. این امر آگاهی بخشی مناسبی به مشتریان خواهد داد بنابراین دیگری نیازی برای اختصاص زمان گسترده به منظور آگاهی بخشی به مشتریان از طریق گفت وگوهای رو در رو یا هزینه های تبلیغاتی گزاف نخواهد بود. 

مطلب مرتبط: تکنیک های روان شناسانه برای افزایش تاثیرگذاری بر روی مشتری

تمایزبخشی به فروشگاه

مناطق شلوغ هر شهر میزبان فروشگاه های بسیار زیادی است. اگر کسب و کار شما ایده منحصر به فردی برای ایجاد تمایز میان خودش و رقبا نداشته باشد، شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهد داشت. بسیاری از برندها حتی در بهترین نقاط شهر نیز امکان فروش بالا ندارند. 

این امر به دلیل ماهیت کلیشه ای چنین کسب و کارهایی است. اگر شما هم نسبت به دلایل ناکامی تان در زمینه فروش و تاثیرگذاری بر روی مشتریان کنجکاو هستید، باید به ماهیت کسب و کارتان توجه نشان دهید.

طراحی تابلوهای جذاب و متفاوت از رقبا ایده ای مناسب برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود. این امر در همان نگاه نخست مشتریان را متوجه شما می سازد بنابراین شانس بالاتری در مقایسه با رقبای تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهید داشت. 

بسیاری از برندها هیچ توجهی به نمای کلی فروشگاه شان ندارند. این امر موجب کاهش انگیزه مشتریان برای حضور در فروشگاه کسب و کار شما خواهد شد. هرچه فروشگاه شما دارای نمای جذاب ‏تری برای مشتریان باشد، انگیزه آنها برای حضور در فروشگاه افزایش خواهد یافت. در غیر این صورت شما شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان نخواهید داشت. 

ارائه تصویری مختصر از کسب و کارتان

امروزه تابلوهای هر برندی دیگر محدود به نمونه های سنتی چوبی نیست. تابلوهای LED امکان استفاده از طرح ها و نقش های متنوعی را فراهم کرده است. بنابراین اگر شما هنوز از تابلوهای قدیمی استفاده می کنید، زمان توجه به فناوری های نوین برای شما فرا رسیده است. بسیاری از برندها هیچ تمایلی برای ایجاد تغییر در وضعیت کسب و کارشان در حالت عادی ندارند. این امر مهمترین مشکل در سر راه توسعه کسب و کار محسوب می شود. 

استفاده از تابلوهای LED جلوه کلی یک کسب و کار را به طور قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. شما امکان استفاده از انواع طرح ها و نقش ها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان با استفاده از چنین شیوه ای را دارید بنابراین اندکی خلاقیت در این مسیر تاثیرگذاری ویژه ای بر روی مشتریان به همراه خواهد داشت. 

بسیاری از برندها به طور مداوم از فقدان خلاقیت رنج می برند. این امر نوعی همه گیری در میان کسب و کارها محسوب می شود. با این حساب هر کسب و کار باید به دنبال یافتن راهکارهایی برای نمایش جلوه ای منحصر به فرد از کسب و کارش برای مخاطب هدف باشد. بخشی از این مسیر با استفاده از تابلوهای جذاب دنبال می شود. 

امکان جذب وفاداری مشتریان

شاید عجیب باشد، اما تابلوهای جذاب در عمل امکان جلب نظر مشتریان و وفاداری شان را به طور همزمان ایجاد می کند. جلوه های بصری برای تمام مشتریان مهم است بنابراین برندها باید توجه ویژه ای به این نکته داشته باشند. در غیر این صورت شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و تبدیل‎شان به مشتریان وفادار نخواهند داشت. 

اگر شما در زمینه استفاده از تابلوهای فروشگاه تردید دارید، نگاهی به تجربه برندهای بزرگ راهگشا خواهد بود. اغلب برندهای بزرگ دارای مهارت بالایی در استفاده از تابلوها هستند بنابراین ارزیابی عملکرد آنها به نوعی کلاس درس برای شما تبدیل خواهد شد. 

استفاده از طرح های آشنا برای مشتریان در تابلوهای برند نکته مهمی است. بسیاری از برندها در طراحی تابلوهای فروشگاه شان به این نکته توجه نمی کنند. اگر از تم لوگو و رنگ های موجود در آن برای طراحی تابلو استفاده نمایید، تاثیرگذاری بسیار بهتری بر روی مخاطب هدف خواهد داشت. 

مطلب مرتبط: بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار با هدف گذاری بر روی مخاطب

تبلیغات بدون نیاز به صرف هزینه

تابلوی هر برند در مقابل فروشگاه اش نوعی تبلیغ رایگان محسوب می شود. امروزه بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغ کسب و کارشان اقدام به صرف هزینه های سرسام آور می کنند. این امر اهمیت بسیار زیادی برای کسب و کارها از نقطه نظر کاهش هزینه های جاری دارد. اگر کسب و کار شما طراحی درستی از تابلوی فروشگاه ها انجام دهد، شانس بسیار بالایی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان خواهد داشت. این امر همراه با کاهش هزینه های تبلیغاتی برای هر برندی مهم خواهد بود. 

بدون تردید طراحی تابلو برای فروشگاه برند کار ساده ای نیست. شاید این امر ساده به نظر برسد، اما باید با دقت فراوانی صورت گیرد. همچنین پس از چند ماه باید نسبت به تغییر تابلوی فروشگاه تان اقدام نمایید در غیر این صورت برای مشتریان تکراری خواهد شد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hB1O2MOU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه