شنبه, ۹ بهمن(۱۱) ۱۴۰۰ / Sat, 29 Jan(1) 2022 /
           
فرصت امروز
6 روز پیش
گوگل ادز (Google Ads) چیست؟ همراه با معرفی 5 مدل تبلیغاتی آن
آیا تا به حال به شباهت بین عرصه پرزرق و برق تبلیغات و مسابقات فرمول یک توجه کرده اید؟ شاید این سوال، آن هم در همین اول کار یک مقاله، حسابی غافلگیرکننده باشد اما اگر با وسواس مخصوص کارآگاه ها به ماجرا نگاه کنیم، کم کم سر و کله یک عالمه شباهت بین این دو حوزه پیدا می شود.  راننده افسانه ای مثل مایکل شوماخر را در نظر...
1 هفته پیش
در هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به چه مواردی توجه کنیم؟
امروزه به کار بردن رپورتاژ اگهی برای افزایش بازدید کاربران و اعتبار سایت رواج یافته است. به همین دلیل سایت‌ های جدید همواره سعی دارند تا یک سایت معتبر یا خبری را بیابند که در آن رپورتاژ اگهی خود را نشر دهند. در این مقاله سعی داریم تمام نکاتی که در مورد خرید رپورتاژ اگهی لازم است بدانید را شرح دهیم. بر...
1 ماه پیش
الگوهای تبلیغات مدنظر برندهای بزرگ برای سال 2022
یک سال دیگر با تمام شرایط گوناگونش برای بازاریاب ها به پایان رسیده است. اکنون سال 2021 بیشتر مربوط به گذشته است و باید بیشتر به فکر برنامه های بازاریابی برای سال پیش رو بود. در این میان عرصه تبلیغات نیز تحولات بسیار زیادی را تجربه کرده است. بی شک رهایی از سختی های مربوط به همه گیری کرونا و اولین سویه های امیدواری برای...
1 ماه پیش
ترندهای تبلیغاتی برای دوران پساکرونا
همه گیری کرونا به طور قابل ملاحظه ای دنیای تبلیغات را دستخوش تغییر کرده است. اگرچه هنوز هم این ویروس و بحران همه جانبه دست از سر کسب و کارها برنداشته است، اما شرایط در مقایسه با گذشته از ثبات و پایداری بیشتری برخوردار است. همین امر امیدواری ها نسبت به امکان بهینه سازی فرآیند بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از ط...
1 ماه پیش
دلایل اهمیت برند شخصی
بسیاری از افراد تصور می کنند که برندسازی تنها زمانی کاربرد دارد که کسب و کاری برای خودتان ایجاد کرده باشید. این امر در حالی است که هر فردی و در هر جایگاهی می تواند برندسازی انجام دهد و این مسئله تاثیرات مثبت بسیاری را به همراه خواهد داشت. درواقع از این بخش تحت عنوان برندسازی شخصی نام برده می شود که حتی می تواند زمینه ا...
1 ماه پیش
بررسی راهکارهای کاربردی برای طراحی تبلیغات دیجیتال
چگونه تبلیغات تاثیرگذاری طراحی کنیم؟
دنیای تبلیغات در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی داشته است. همین امر فعالیت در این حوزه را برای بسیاری از افراد سخت و حتی غیرممکن کرده است. اگر شما به تازگی قصد ورود به عرصه تبلیغات را داشته باشید، به احتمال زیاد طراحی یک تبلیغ خوب حسابی برای تان دردسرساز خواهد شد. ان امر تجربه ای مشترک در میان بسیاری از کارشناس ه...
2 ماه پیش
چالش های تبلیغاتی پیش روی برندها در سال 2022
آیا می‎دانستید 90 درصد از کاربران قبل از اینکه کلیدواژه یا محصولی را در گوگل جست و جو نمایند، هیچ ایده ای برای خرید قطعی ندارند؟ براساس گزارش موسسه Small Biz Genius، در سال 2021 این اتفاق به طور گسترده ای در میان کاربران روی داده است. درست به همین خاطر بسیاری از برندها به طور کامل انگیزه شان برای تاثیرگذاری بر روی...
2 ماه پیش
تبلیغات کلیکی موبایل چیست؟ همراه با راهنمای قدم به قدم برای بازاریاب ها
تبلیغات کلیکی (PPC) در طول سال های اخیر دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است؛ به طوری که در نگاه اول آدم فکر می کند یک استراتژی کاملا جدید رو به رویش قرار دارد. با این حساب اگر شما بخواهید تحولات این الگوی جذاب تبلیغاتی را در نظر نگیرید، مثل برنامه نویسی خواهید بود که در دنیای پیشرفته امروزی هنوز هم می خواهد با رایانه ها...
2 ماه پیش
تبلیغات کلیکی گوگل: راهنمایی کامل برای بازاریاب ها
سرمایه گذاری بی نتیجه در عرصه تبلیغات همیشه بزرگترین کابوس بازاریاب ها بوده است. در این بین هم فرقی ندارد شما قصد طراحی تبلیغات مطبوعاتی را داشته باشید یا اینکه از الگوی محبوب تبلیغات کلیکی (PPC) استفاده کنید؛ در هر صورت وقتی دست آخر هیچ کدام از اهداف تان محقق نشود، مثل خلبان تازه کاری خواهید بود که بعد از طی کلی کلاس...
2 ماه پیش
اشتباهات رایج در تبلیغات کلیکی (PPC): وقتی بازاریاب ها هم اشتباه می کنند!
عرصه تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) جذابیت بسیار زیادی برای هر بازاریابی دارد و می تواند قطعه گم شده پازل موفقیت برندها باشد، البته تا زمانی که سر و کله اشتباهات رایج در این حوزه پیدا نشود. شما حتی اگر مشهورترین بازاریاب دنیا هم باشید، به محض اینکه یک اشتباه کوچک در تبلیغات کلیکی انجام دهید، دقیقا مثل فوتبالیستی خواهید...
2 ماه پیش
بازآفرینی برند در زمان مناسب و تکنیک های آن
آینده شرکت شما به توانایی مدیرانش برای به روز رسانی و سرزنده نگه داشتنش بستگی دارد. این امر ارتباط نزدیکی با فرآیند برندسازی دارد. نکته مهم در این میان عدم نیاز به برندسازی در تمام مراحل مدیریت و توسعه کسب و کار است. گاهی اوقات برند شما همچنان در بازار محبوب است، اما برخی از نقاط ضعف مانع از فعالیت مناسب برندتان در باز...
2 ماه پیش
16 ایده تبلیغات رایگان برای کسب و کارهای کوچک
بدون شک مدیریت بودجه برای کسب و کارهای کوچک یک اقدام کاملا ضروری محسوب می شود. درواقع این نوع از برندها معمولا با منابع مالی بسیار محدودی مواجه هستند و همین امر باعث می شود تا در زمینه هایی نظیر تبلیغات، عملکرد جالبی را نداشته باشند. درواقع سیاست اکثر این برندها این است که پس از کسب موفقیت های اولیه، توجه سرمایه گذارها...
2 ماه پیش
تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟ کلاس درسی حرفه ای برای بازاریاب ها
دیدن تبلیغات ریز و درشت در سایت های مختلف خیلی وقت است تبدیل به عادتی رایج برای کاربران سراسر دنیا شده و اتفاقا خیلی ها یاد گرفته اند که چطور مثل آب خوردن از کنار این تبلیغات گاها آزاردهنده عبور کنند. خب هرچه باشد ظاهر شدن تبلیغ حین گشت و گذار در دنیای اینترنت اگر مثل آگهی های کسل کننده وسط سریال های محبوب تلویزیونی اع...
3 ماه پیش
برندسازی برای کسب و کار در 7 گام
کارآفرینان همیشه دوست دارند کسب و کارشان را تبدیل به یک برند بزرگ و موفق کنند. اینکه برند شما حتی توانایی رقابت با برندهای بزرگ بازار را هم داشته باشد، رویای حیرت انگیزی است. تنها راهکار تحقق این رویا نیز برندسازی است. بسیاری از کسب و کارها تا مدت های زیادی نسبت به برندسازی و تاثیرگذاری منحصر به فرد بر روی مخاطب هدف تو...
3 ماه پیش
ایجاد برند شخصی با 5 راهکار ساده
هوشمندانه ترین اقدام در هر زمینه ای این است که به دنبال ساده ترین اقدامات باشید. این امر باعث خواهد شد تا رسیدن به یک هدف سریع تر باشد و انرژی کمتر را هم از ما بگیرد. با این حال برای پیدا کردن ساده ترین اقدامات چه اقدامی را انجام می دهید؟ در این رابطه همواره این احتمال وجود دارد که مواردی اشتباه را انتخاب کنید. تحت این...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه