دوشنبه, ۷ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Mon, 26 Feb(2) 2024 /
           
فرصت امروز
2 هفته پیش
راهنمای طراحی استراتژی محتوا
تولید محتوا فرآیندی است که هیچ بازاریابی راه فراری از آن ندارد. وقتی شما تصمیم به تعامل با مخاطب هدف می گیرید، محتوا اولین و تنها کانال ارتباطی برای تان محسوب می شود. فرقی ندارد شما سراغ ویدئوهای بازاریابی در یوتیوب بروید یا یک آگهی کوتاه در تلویزیون پخش کنید، در هر صورت این کیفیت محتواست که نتیجه نهایی را مشخص خواهد ک...
1 ماه پیش
بازاریابی محتوا در سال 2024: ترندهایی برای شروع 
تولید محتوا کاری نیست که شب و روز را متوجه شود. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی هستید، در هر حالت برای اینکه برندتان در بازار جایگاه خودش را حفظ کند، چاره ای به غیر از تولید محتوا ندارید. البته یک شرط مهم دیگر نیز در این میان وجود دارد: تولید محتوایی که باب میل مخاطب باشد! شما هر چقدر هم که ایده های جذاب برای تولید محصول...
4 ماه پیش
بهینه سازی محتوا: گامی به سوی جذب ترافیک و تعامل بیشتر
هیچ کارآفرینی در دنیا نیست که دوست نداشته باشد سایتش حسابی پربازدید باشد. وقتی حتی یک نفر هم درباره محتوای بازاریابی شما حرف می زند، ته دل تان حسابی ذوق زده خواهید شد. خب این نشانه ای کلیدی درباره موفقیت شما در زمینه تولید محتواست. پس چرا باید آن را دست کم گرفت؟ نکته مهم در این میان شکست بسیاری از تیم های بازاریابی در...
4 ماه پیش
بازاریابی محتوا (Content Marketing)؛ 7 چالش پیش روی مارکترها
بازاریابی محتوا کلیدواژه ای است که این روزها خیلی زیاد به کار می رود. از یک کارآفرین ساده گرفته تا کسی که سال هاست در حوزه بازاریابی و تبلیغات کار می‏ کند، همه و همه نسبت به بازاریابی محتوا علاقه نشان می دهند. البته در این میان بیشتر از اینکه پای علاقه در میان باشد، ضرورت حرف اول و آخر را می زند. خب شما بدون استفاد...
6 ماه پیش
چطور قرارداد تولید محتوا را ببندیم
چیزی که کسب و کارها موقع شروع هر نوع ابتکار بازاریابی محتوا باید در نظر داشته باشند این است که صرفا تولید محتوای سرگرم کننده مدنظر نیست. مثل صنعت سرگرمی، شما سعی می کنید مخاطبان را جذب کنید، آنها را علاقه مند کرده و احساس وفاداری را در ایشان پرورش دهید. با این حال، بازاریابی محتوا یک هدف تجاری در پشت خود دارد و آن این...
6 ماه پیش
چطور تولید محتوا را شروع کنیم؟
فرآیند تولید محتوا دارای بخش های متحرک بسیار زیادی است، که آن را به یکی از چالش برانگیزترین و البته سرگرم کننده ترین جنبه های محتوای برندشده تبدیل می کند. شما باید فرمت مناسب داستان خود را انتخاب کنید که خواه ویدئو، متن یا تصویر باشد. شما باید داستان خود را به شیوه ای قانع کننده و منحصر به فرد تعریف کنید. شما باید با ش...
6 ماه پیش
راهنمای کامل محتوای برند
بازاریابی محتوا یکی از آن اصطلاحات مبهم است که هم به معنای هیچ چیز و هم همه چیز است. در این رشته رو به رشد، هیچ متخصص واحدی وجود ندارد، هیچ فردی که همه پاسخ ها را بداند وجود ندارد. ما این را بهتر از همه می دانیم. در حالی که پلتفرم ما هر ماه هزاران داستان را تجزیه و تحلیل می کند، ما همچنان هر روز چیزهای جدیدی در مورد دا...
6 ماه پیش
16 داده آماری که ثابت می کند محتوای برند شده کار می کند
در این مقاله با داده های آماری ای آشنا می شویم که اثبات می کند محتوای برند شده کار می کند و چه تاثیری بر استقبال مصرف کننده و میزان خرید آنها می گذارد. 1- محتوای برند شده 22 برابر بیشتر از تبلیغات نمایشی جذاب است  خوانندگان به طور متوسط 45 ثانیه را صرف درگیرشدن با محتوای برند تجاری می کنند که به طور قابل توجهی ب...
7 ماه پیش
طراحی استراتژی محتوا؛ راهنمایی ساده برای بازاریاب ها
بازاریابی بدون در نظر گرفتن نقش محتوا مثل آن است که از یک رهبر ارکستر انتظار داشته باشیم بدون حتی یک نوازنده ترکیبی حیرت انگیز از قطعات موسیقی را روی صحنه ببرد. تمام فعالیت های نفسگیر و حساس بازاریابی نهایتا در محتوا خلاصه می شود. حالا اگر محتوای موردنظر کیفیت بالایی داشته باشد، نتیجه نهایی کار حسابی حیرت انگیز از آب د...
7 ماه پیش
تاریخچه بازاریابی محتوا؛ سرگذشتی به ازای 2 قرن!
بازاریابی محتوا مفهومی است که تمام تلاش های کارآفرینان در حوزه مارکتینگ را به خودش اختصاص داده است. این روزها کلی دوره آموزشی درباره محتوا و بازاریابی آن در دسترس قرار دارد. با این حال کمتر کسی به سرگذشت پرفراز و نشیب این مفهوم توجه می کند. انگار که بازاریابی محتوا همینطور بی مقدمه از آسمان به زمین پرتاب شده است. ...
7 ماه پیش
روشی برای بازاریابی و تولید محتوای بهتر
بهترین ابزارهای جست و جوی کلیدواژه
وقتی صحبت از تولید محتوا می شود، همه به فکر یافتن کلیدواژه های داغ می افتند. خب هرچه باشد پیدا کردن کلیدواژه های مناسب نیمی از مسیر تولید محتوا و صدالبته سئوی حرفه ای است. شما را نمی‎دانم، ولی من که اصلا حوصله مشاهده محتوای بازاریابی به درد نخور یا بی ربط به نیازهای فعلی ام را ندارم. این همان منطقی است که اغلب مشتر...
7 ماه پیش
راهکاری برای صرفه جویی در عرصه بازاریابی و تبلیغات
استفاده مجدد (Content Repurposing) از محتوا چیست؟
تولید محتوای دسته اول کار راحتی نیست. منظور ما همان محتواهایی است که مخاطب را طوری میخکوب می کند که انگار هیچ کمپین بازاریابی دیگری در دنیا وجود هم ندارد. در چنین شرایطی معمولا کارآفرینان دیگر بدشان نمی آید قید محتوای درجه یک شان را بزنند. وضعیت بازاریاب ها در این شرایط مثل کارگردانی است که بهترین اثر عمرش را خلق کرده...
7 ماه پیش
پروموت محتوای بازاریابی؛ روشی برای جذب ترافیک بیشتر
هیچ چیز در دنیا برای یک بازاریاب دردناک تر از بی توجهی کاربران به محتوایی نیست که با هزار امید و آرزو طراحی کرده است. اینطور وقت ها آدم حس می کند در مسابقه فینال جام جهانی شکست خورده و دیگر هیچ امیدی به بازگشت نیست. شما هر چقدر هم محتوای درجه یکی برای مخاطب آماده کرده باشید، تا کسی به آن نگاه نکند، حتی یک سنت هم بازگشت...
9 ماه پیش
شخصی سازی محتوا در بازاریابی: یک راهنمای کاربردی
مردم بر سر نکات گوناگون با هم اختلاف نظر دارند. از ورزش های مورد علاقه گرفته تا هنر و حتی شغل دلخواه، کمتر کسی در دنیا پیدا می شود که نظری دقیقا مشابه دوستانش داشته باشد. این نکته درباره استقبال کاربران از محتوای بازاریابی نیز به چشم می خورد. گاهی اوقات یک محتوای سرگرم کننده که از نظر بعضی از کاربران بی نظیر است، مورد...
9 ماه پیش
چرا هر محتوایی المان بصری لازم دارد؟
فیزیک و شیمی از آن درس هایی است که معمولا همه در آن مشکل دارند. حفظ کردن فرمول های مختلف و بی نهایت انتزاعی کاری نیست که هر دانش آموزی بدان علاقه داشته باشد. انگار که امتحانات این دو رشته در یک دنیای کاملا متفاوت جریان دارد. حالا اگر همین درس ها را نه در کلاس، بلکه آزمایشگاه به من و شما یاد دهند، بی برو برگشت عاشق فیزی...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارنهال انگوروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکحمل بار هواییفروش اقساطی ایران خودروخرید فالوورخرید بلیط هواپیمابلیط هواپیما خارجیماشین ظرفشویی بوشخرید لوازم ورزشیکیلید اجاره خانه در تهرانپرده پذیراییخرید طلق رومیزیلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریکابینت و کمد دیواری اقساطیسایت طلاخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهخرید از چینتور استانبولماهانخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختسایبان خودروآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور امارات
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه