جمعه, ۱۳ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Fri, 4 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

8 اشتباه رایج در مدیریت ارسال محتوا

4 سال پیش ( 1398/11/17 )
پدیدآورنده : آنا سوننبرگ   پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : مدیریت  

همواره در رابطه با نحوه ایجاد محتوای باکیفیت به صورت مکرر صحبت می شود، با این حال در اختیار داشتن امکانات مناسب و تولید محتوایی قدرتمند، تنها نصف مسیر موفقیت بوده و بسیاری از افراد اشتباهاتی را در زمان ارسال آنها انجام می دهند که در ادامه به بررسی هشت مورد بسیار رایج خواهیم پرداخت.

1-استفاده از یک محتوا برای چند شبکه

مدیریت ارسال محتوا

تفاوتی ندارد که محتوای شما تا چه اندازه شاهکار بوده است، بدون شک استفاده از آن در چند شبکه عملا به معنای انجام کاری تکراری خواهد بود. درواقع اگر برنامه ای جداگانه برای هر شبکه نداشته باشید، بدون شک در دسته حرفه ای ها قرار نخواهید گرفت. در بازاری که تعداد رقبا بسیار زیاد است، بدون شک اولویت اول مخاطب نیز استفاده از حرفه ای ها خواهد بود. به همین خاطر لازم است تا برای هر شبکه اجتماعی، محتوای مخصوص به خود را تولید کنید. برای این موضوع، آشنایی با ویژگی ها و شناخت مخاطبان کاملا ضروری خواهد بود. در آخر فراموش نکنید که در هر شبکه اجتماعی، محتواهای متناسب با خودشان شانس دیده شدن را خواهند داشت.

مطلب مرتبط: محتوا و نحوه تولید آن / همه چیز درباره خلق یک محتوای جذاب

2-برنامه ریزی جداگانه برای هر پست

این امر که یک نظم کاری کلی وجود نداشته باشد، باعث خواهد شد تا مخاطب عملا قادر به برقراری ارتباط لازم با شما را نداشته و این امر بدون شک سردرگمی بدی را به وجود خواهد آورد. به همین خاطر بسیار مهم است که قبل از شروع ارسال مطالب خود، برنامه ریزی کلی را داشته باشید. برای مثال ممکن است یک روز در هفته را به مطالب آموزشی اختصاص دهید. خوشبختانه برای این موضوع انواع اپلیکیشن ها وجود دارد که می تواند کار شما را کاملا ساده کند.

3-فراموش کردن مطالب قدیمی

یکی دیگر از اشتباهات رایج این است که افراد تصور می کنند هر مطلب آنها تنها برای یک بار بوده و لازم است تا به صورت کامل فراموش شود، با این حال شما با کمی بروز کردن اطلاعات و اضافه کردن مطالب جدید، می توانید محتوا را کاملا زنده کنید. همچنین شما باید به نحوی برنامه ریزی کنید که مطالب قدیمی نیز مرتبا در معرض دید قرار گیرد. درواقع احتمال دارد که برخی از مخاطب ها بنا به دلایلی مطالب گذشته را مشاهده نکرده باشند، با این حال شما نباید اجازه دهید که این وضعیت باقی بماند.

4-عدم بررسی اقدامات مشابه

این امر که نگاهی به فعالیت برندهای مختلف داشته باشید، باعث خواهد شد تا نسبت به اقداماتی که باید انجام شود، به درک بهتری دست پیدا کنید. درواقع شما می توانید از تجربیات دیگران، به صورت رایگان استفاده کرده و رشدی سریع تر را تجربه کنید. درواقع الگوبرداری از ایده های مثبت می تواند کاملا نتیجه بخش باشد، برای مثال ممکن است با تحلیل ساعت های پست گذاشتن صفحات محبوب، بتوانید زمان بندی مناسب تری را داشته باشید.

5-عدم وجود سبک کاری خاص

شما برای موفقیت به سبک کاری خاص خود نیاز خواهید داشت. به همین خاطر نیز ضروری است تا از تقلید و تکرار اقدامات فاصله گرفته و ایده های کاملا جدید داشته باشید. این امر باعث خواهد شد تا مزیت رقابتی داشته باشید و افراد دلیل محکمی برای دنبال کردن شما پیدا کنند. در نهایت هیچ گاه نباید از متفاوت رفتار کردن واهمه داشته باشید.

6-عدم توجه به موثق بودن مطالب

شما باید مواردی را مطرح کنید که از درستی آنها اطمینان دارید. به همین خاطر همواره قبل از ارسال مطالب خود کمی مکث کرده و اطمینان لازم را به دست آورید. در غیر این صورت سطح کاری خود را بیش از حد پایین آورده و چندان جدی گرفته نخواهید شد. این امر خصوصا در زمینه اخبار حتی می تواند برای شما مشکلات حقوقی را نیز به همراه داشته باشد. در نهایت فراموش نکنید که رواج یک خبر، هیچ گاه الزامی بر درست بودن آن نخواهد بود.

7-عدم برنامه ریزی برای ایجاد تعامل

این امر که مخاطب صرفا بازدیدکننده مطالب شما باشد، بدون شک بدترین اتفاق ممکن خواهد بود. به همین خاطر نیز ضروری است که قبل از ارسال محتوا، نسبت به وجود برنامه مناسب برای افزایش تعامل ها اطمینان داشته باشید. نتایج آمارها نیز حاکی از آن است که افراد کمی پیج هایی را که با آن تعامل داشته اند رها می کنند. همچنین وجود فرد یا تیمی برای پیگیری اوضاع بسیار ضروری بوده و باعث می شود تا در صورت بروز یک مشکل، امکان رفع سریع آن وجود داشته باشد.

مطلب مرتبط: بازاریابی محتوا به زبان ساده

8-عدم توجه به ضرورت تنوع

به عنوان آخرین گزینه، ذکر این نکته ضروری است که تمامی اقدامات شما باید تنوع کافی را داشته باشد. در غیر این صورت پس از مدتی بیش از حد تکراری خواهید شد. به همین خاطر هیچ گاه از امتحان کردن موارد جدید هراسی نداشته باشید. همچنین بهتر است تا بخشی از نیاز محتوایی خود را در قالب انواع چالش ها و مسابقات برعهده مخاطبان خود قرار دهید.

بدون شک پس از رفع این هشت اشتباه، شاهد تغییرات فوق العاده مثبتی خواهید بود، با این حال هیچ گاه از پیداکردن اشتباهات دیگر خود غافل نشده و صرفا به این موارد خود را محدود نکنید.

منبع : prdaily
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Fw1J5UV9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسگیفت کارت استیم اوکراینتالار ختم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه